frankgtasanandreas Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Hallo forummers, Ik heb een vraag over de driving school. Wanneer heb je over de gehele driving school gezien zilver? Ik wil graag de bullet, want de hotknife kan en wil ik niet. Dus moet ik de driving school 'zilver' voltooien. Is dit als je ALLE missies zilver of beter hebt of als je 'gemiddeld' zilver hebt; dus bijv. 8 zilver, 1 goud en 1 brons. Wachtend op Uw antwoord, Frank Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) Je moet daarvoor alles op zilver of hoger hebben. Bewerkt: 30 juni 2008 door ZUMZUM Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Zelfs al heb je op bijna alle onderdelen goud en op 1 onderdeel brons, dan nog zal alleen de Super GT verschijnen. Maar de Bullet heeft nog een andere vaste verschijnplaats in San Fierro, vlakbij de rijschool en die Bullet is bijna altijd beschikbaar. >vindplaatsen Bullet< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.