GTASAHALLUM Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Hee, kan je ook op een of andere manier opnemen van de PS2 (behalve camera ofzo) Reageren
Royboow Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) Hee, kan je ook op een of andere manier opnemen van de PS2 (behalve camera ofzo) Mischien kan et met een of ander programma. Zelf weet ik er niet veel van, maar toch is het handigst een Camera. dan heb je geen gekloot Edit Unmountable Tijmen was me al voor Bewerkt: 30 juni 2008 door RoyBoow Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Kort gezegd; Nee. Dat kan gewoon niet. Koop het spel gewoon op de PC of je zou het gewoon met de camera moeten filmen. Reageren
tjoef Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 (bewerkt) Ik denk toch dat er een manier is, namelijk met de juiste kabel om je playstation aan te sluiten op je computer(scherm), en dan via fraps of dergelijke op te nemen. hier vind je enkele handige kabels, maar ik weet niet of deze in Nederland/België verkrijgbaar zijn. Hier kan je misschien nog meer uitleg vinden, het is wel in het engels. succes EDIT: Hmmm, of misschien dit?? Bewerkt: 30 juni 2008 door tjoef Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Met ARMAX kun je voor zover ik weet ook screens maken alleen vraag me niet hoe. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Met ARMAX kun je voor zover ik weet ook screens maken alleen vraag me niet hoe.Dat kan niet zamg0d1. Je kan echter wel met armax en een memory-stick je savegame van de PS2 halen en op de PC zetten. Met een tooltje haal je dan het gallery.dat bestand uit je savegame en met een ander tooltje kan je dan de foto's uit de gallery.dat halen en opslaan als .jpg op de PC. @ hieronder: Klopt, maar geef dan alle info of helemaal niets, met maar een deeltje van de info schiet men natuurlijk nog niets op. Bewerkt: 1 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Met ARMAX kun je voor zover ik weet ook screens maken alleen vraag me niet hoe.Dat kan niet zamg0d1. Je kan echter wel met armax en een memory-stick je savegame van de PS2 halen en op de PC zetten. Met een tooltje haal je dan het gallery.dat bestand uit je savegame en met een ander tooltje kan je dan de foto's uit de gallery.dat halen en opslaan als .jpg op de PC. Dus eigenlijk maak je dan toch screens doormiddel van Armax omdat ze daardoor alleen op de PC kunnen komen. Ik vat het miss anders dan jou maar ik bedoel eigenlijk ermee dat de Screens dmv ARMAX naar de PC kunnen Reageren
GTASAHALLUM Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Ik denk toch dat er een manier is, namelijk met de juiste kabel om je playstation aan te sluiten op je computer(scherm), en dan via fraps of dergelijke op te nemen.hier vind je enkele handige kabels, maar ik weet niet of deze in Nederland/België verkrijgbaar zijn. Hier kan je misschien nog meer uitleg vinden, het is wel in het engels. succes EDIT: Hmmm, of misschien dit?? Ik heb wel http://www.smelectronics.com/images/Firewire.jpg zo'n kabel sorry weet (nog) niet hoe je dat <<klik>> en zo moet doen Reageren
Big Boss Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Het is dus wel degelijk mogelijk, maar het is alleen niet zo makkelijk als op de PC. Ik heb ooit eens een tutorial geschreven over opnemen vanaf de PS2. Die zal ik nu even zoeken. [Zoeken ...] Gevonden! Klik hier voor de tutorial Bewerkt: 4 juli 2008 door Big Boss Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 (bewerkt) Ik was 'm even kwijt maar met wat hulp en speurwerk heb ik ook de tutorial van Ewoud weer gevonden die in dit forum staat: >klik<. Ik denk dat je nu wel voorlopig vooruit kan GTASAHALLUM. Succes Bewerkt: 4 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
GTASAHALLUM Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Ik was 'm even kwijt maar met wat hulp en speurwerk heb ik ook de tutorial van Ewoud weer gevonden die in dit forum staat: >klik<. Ik denk dat je nu wel voorlopig vooruit kan GTASAHALLUM. Succes thx boys Reageren
hielkeh Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Je kunt ook altijd nog met een harddisc dvd recorder openemen, alsof je gewoon van tv iets opneemd, en dat dan via dvd weer op je pc zeten (of met sd card als je dvd speler daar een ingang voor heeft) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.