Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik ben opzoek naar red balloon 93. Nu heb ik gezien op wikigta dat deze ballon op een hoogte van 17.46 meter hangt. ik zou graag willen weten hoe ik zelf ook zo'n dingen kan meten. Zo is het gemakkelijker om de ballonnen te zoeken.

alvast bedankt,

ief2

Geplaatst:

Dat kun je niet meten. Je zult met een helikopter of vliegtuig rond dat gebied moeten vliegen om hem te vinden. Het beste is met een heli, omdat je daarmee stil kunt hangen. Als je weet waar hij is, landen en met een sniper richten op die ballon en kapot schieten.

Geplaatst:

WikiGTA doet dat door middel van de code van het spel. Alle objecten worden door een bepaald bestand (wat een modder wel zal weten) gespawnd (= geplaatst). Aan die plaats zitten coördinaten en zo ook de hoogte vast. Hierdoor weet WikiGTA dat.

Geplaatst:

Tip. Neem de little willie of de hunter. die hebben namelijk beiden machine geweren aan hun hangen. dat scheeld je weer om uit te stappen.

En ik heb ontdekt dat de gemiddelde hoogte waar je op loopt rond de 12 is.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...