ief2 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 ik ben opzoek naar red balloon 93. Nu heb ik gezien op wikigta dat deze ballon op een hoogte van 17.46 meter hangt. ik zou graag willen weten hoe ik zelf ook zo'n dingen kan meten. Zo is het gemakkelijker om de ballonnen te zoeken. alvast bedankt, ief2 Reageren
Indycar series Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Dat kun je niet meten. Je zult met een helikopter of vliegtuig rond dat gebied moeten vliegen om hem te vinden. Het beste is met een heli, omdat je daarmee stil kunt hangen. Als je weet waar hij is, landen en met een sniper richten op die ballon en kapot schieten. Reageren
ief2 Geplaatst: 30 juni 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 hoe meet wikigta dat dan? Reageren
.Timothy Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 WikiGTA doet dat door middel van de code van het spel. Alle objecten worden door een bepaald bestand (wat een modder wel zal weten) gespawnd (= geplaatst). Aan die plaats zitten coördinaten en zo ook de hoogte vast. Hierdoor weet WikiGTA dat. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Tip. Neem de little willie of de hunter. die hebben namelijk beiden machine geweren aan hun hangen. dat scheeld je weer om uit te stappen. En ik heb ontdekt dat de gemiddelde hoogte waar je op loopt rond de 12 is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.