Jump to content

armax


lasventuras

Recommended Posts

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • lasventuras

    14

  • Ewoud

    13

  • Dennizzzz

    2

  • skater

    2

Je moet je anologe en je pijltjes knoppen gebruiken om letters te selecteren.

Maar je kan er ook een usb toetsen boord op je ps2 aansluiten.

P.S. Dit hoort eerder onder het games forum, want het is er niet alleen voor san andreas.

Bewerkt: door ewoud
Link to comment
Delen op andere websites

ohw maar bij mij als ik een code wil in voeren staan er maar 5 letters

dus wat ik doe:

playstation oppstarten met spel en cartridge

dan doe ik action replay codes

en dan add new game

en dan type ik gta san andreas

en dan doe ik een code bijv. andromada

en dan kan ik maar een paar letters invullen

Link to comment
Delen op andere websites

heb je de master code al ingegeven?

master code:

J936-6RN2-R5UH4

1UU5-D83Z-ABVJN

DMFZ-MCT8-E4Q8G

(en hoe meer letters je intypt,hoe meer vakjes je krijgt)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb hem ook en ik vind het ook heel raar want er staat van alles over updaten in het boekje wat erbij zit bijv dat je de evo in je pc moet doen maar die zit er niet eens bij :blink: ( ik heb die van 25€) en er staat dat je kan updaten via cd-r en dat daar op de site meer info over staat maar die staat er nergens <_<

Link to comment
Delen op andere websites

kijk als ik een code wil invoeren staat er:

0123

4567

89ab

cdef

dit heb ik ik heb alleen action replay niet max

Bewerkt: door lasventuras
Link to comment
Delen op andere websites

je moet naar www.codejunkies.com gaan daar lid worden en dan san andreas cheats zoeken klik op add game dan typ je gtasan andreas in en dan de master code dan zal het game in je lijst vershienen open dan gta san andreas en dan moet je klikken op add new code en dan kan je de gewone codes gaan invoeren :rolleyes:

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet misschien een makkelijkereke manier voor je als je acton replay opstart komt er bij mij te staan:voer een game of dvd in als ik dan gta erin doe kom ik bij een codelijst uit ;)

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet misschien een makkelijkereke manier voor je als je acton replay opstart komt er bij mij te staan:voer een game of dvd in als ik dan gta erin doe kom ik bij een codelijst uit ;)

Dan heb jij zeker een broadbant internetconnectie op je ps2?? ik heb dat niet maar ga het toch eens probere

Link to comment
Delen op andere websites

ik weet misschien een makkelijkereke manier voor je als je acton replay opstart komt er bij mij te staan:voer een game of dvd in als ik dan gta erin doe kom ik bij een codelijst uit ;)

Dan heb jij zeker een broadbant internetconnectie op je ps2?? ik heb dat niet maar ga het toch eens probere

Nee hij bedoelt als die zijn sa cd erin doet dat dan gelijk de codelijst van zijn memory card of usb stick geladen wordt.Bij mij bijde.

ewoud

P.s je kan armax wel update met een internet verbinding

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...