lasventuras Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 ik heb action replay maar ik weet niet hoe die werkt als ik codes wil invoeren dan krijg ik maar 5 letters en nog een paar cijfers
Ewoud Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 (bewerkt) Je moet je anologe en je pijltjes knoppen gebruiken om letters te selecteren. Maar je kan er ook een usb toetsen boord op je ps2 aansluiten. P.S. Dit hoort eerder onder het games forum, want het is er niet alleen voor san andreas. Bewerkt: 5 maart 2005 door ewoud
lasventuras Geplaatst: 5 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 ohw maar bij mij als ik een code wil in voeren staan er maar 5 letters dus wat ik doe: playstation oppstarten met spel en cartridge dan doe ik action replay codes en dan add new game en dan type ik gta san andreas en dan doe ik een code bijv. andromada en dan kan ik maar een paar letters invullen
Ewoud Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 Ik weet niet of je over een internet verbinding beschikt op je ps2.
Ironfist Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 heb je de master code al ingegeven? master code: J936-6RN2-R5UH4 1UU5-D83Z-ABVJN DMFZ-MCT8-E4Q8G (en hoe meer letters je intypt,hoe meer vakjes je krijgt)
lasventuras Geplaatst: 5 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 en nee ik heb geen internet verbinding op mijn ps2
Dennizzzz Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 Ik heb hem ook en ik vind het ook heel raar want er staat van alles over updaten in het boekje wat erbij zit bijv dat je de evo in je pc moet doen maar die zit er niet eens bij :blink: ( ik heb die van 25€) en er staat dat je kan updaten via cd-r en dat daar op de site meer info over staat maar die staat er nergens <_<
lasventuras Geplaatst: 5 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 (bewerkt) kijk als ik een code wil invoeren staat er: 0123 4567 89ab cdef dit heb ik ik heb alleen action replay niet max Bewerkt: 6 maart 2005 door lasventuras
Ewoud Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 Kan je laten zien wat voor action replay je heb. ewoud
lasventuras Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 http://www.freerecordshop.nl/pages/product...roductid=213876 deze heb ik
dark_father0 Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 je moet naar www.codejunkies.com gaan daar lid worden en dan san andreas cheats zoeken klik op add game dan typ je gtasan andreas in en dan de master code dan zal het game in je lijst vershienen open dan gta san andreas en dan moet je klikken op add new code en dan kan je de gewone codes gaan invoeren :rolleyes:
skater Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 ik weet misschien een makkelijkereke manier voor je als je acton replay opstart komt er bij mij te staan:voer een game of dvd in als ik dan gta erin doe kom ik bij een codelijst uit
The Godfather Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 jij hebt AR2v2....dus als je codes in wilt voeren van ARmax evo gaat dat niet....omdat je een andere versie hebt je kunt die ARmax codes wel omzetten in AR2v2 zie hier: http://www.gtaforum.nl/index.php?showtopic=6939
Dennizzzz Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 ik weet misschien een makkelijkereke manier voor je als je acton replay opstart komt er bij mij te staan:voer een game of dvd in als ik dan gta erin doe kom ik bij een codelijst uit Dan heb jij zeker een broadbant internetconnectie op je ps2?? ik heb dat niet maar ga het toch eens probere
Ewoud Geplaatst: 8 maart 2005 Rapport Geplaatst: 8 maart 2005 ik weet misschien een makkelijkereke manier voor je als je acton replay opstart komt er bij mij te staan:voer een game of dvd in als ik dan gta erin doe kom ik bij een codelijst uit Dan heb jij zeker een broadbant internetconnectie op je ps2?? ik heb dat niet maar ga het toch eens probere Nee hij bedoelt als die zijn sa cd erin doet dat dan gelijk de codelijst van zijn memory card of usb stick geladen wordt.Bij mij bijde. ewoud P.s je kan armax wel update met een internet verbinding
Recommended Posts