ief2 Geplaatst: 30 juni 2008 Rapport Geplaatst: 30 juni 2008 Een lange tijd geleden was ik op zoek naar een ammu-nation winkel. De dichtstbijzijnde was in de shopping mall op het oostelijk eiland. Ik ging de shopping mall binnen, ging richting het geweertje op de rader, en waar kom ik uit? Bij een winkel waar niets instaat. Ik dacht dat hij later wel beschikbaar ging zijn, maar neen. nu heb ik het spel 25 procent uitgespeeld maar er is nog steeds niets te zien bij het geweertje. Weet iemand van wanneer deze ammu-nation beschikbaar is? alvast bedankt, ief2 Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 De Ammunation in de vice point mall is al na de missie From zero to hero beschikbaar. ze verkopen aleen nog geen minigun. om er het makkelijkst te komen moet je vice point mall ingaan. het beste is om binnen te gaan via de Zuid-westerlijke ingang. Click here to view the SnapMap als je dan recht door loopt richting het noorden dan moet je bij de plantenbak aan je linkerhand de ammunation zien. Reageren
ief2 Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 tnx (ik was de hele tijd op de bovenverdieping aan het kijken) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.