M4X Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Redelijk voor je eerste smudge signature, alleen vind ik het effect een beetje raar. Aan de rechterkant heb je het wel toegepast en aan de linkerkant niet. Het smudgen ziet er redelijk uit, alleen zou ik voortaan een andere brush gebruiken. Kijk eens voor smudge brushes op DeviantArt. Verder is de tekst ook wel goed, alleen het lettertype is verkeerd en ik zou nog een effectje toevoegen, zo maak je het nog veel mooier. De plaatsing is ook goed. Voor je volgende smudge signature zou ik trouwens even deze tutorial volgen 65% Reageren
kamranoi Geplaatst: 9 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Redelijk voor je eerste smudge signature, alleen vind ik het effect een beetje raar. Aan de rechterkant heb je het wel toegepast en aan de linkerkant niet. Het smudgen ziet er redelijk uit, alleen zou ik voortaan een andere brush gebruiken. Kijk eens voor smudge brushes op DeviantArt. Verder is de tekst ook wel goed, alleen het lettertype is verkeerd en ik zou nog een effectje toevoegen, zo maak je het nog veel mooier. De plaatsing is ook goed. Voor je volgende smudge signature zou ik trouwens even deze tutorial volgen 65% ik heb die tut gevolgt maar ik kan scattering en smoothing niet unlocken. weet jij het wel? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.