samin00 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 eej ik vroeg me af of iemand me een link kan sturen van een bekend winkel (zoals dixons) waar ze een ps3 blutheaut (of hoe je dat ook schrijft) headset verkopen Reageren
Dastard Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 In elke electronishe winkel in de buurt.. Reageren
FerryN Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Tip, gebruik een Bluetooth headset voor een telefoon, deze werken ook op de PS3. Ik heb het zelf ook, ik heb een Jabra BT125, van Mediamarkt voor 30 euro. Was een goedkopere voor 18 euro, maar deze was met een batterij en deze met een oplader. Later, Reageren
samin00 Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 In elke electronishe winkel in de buurt.. kan je misschien een link sturen want ik kan nergens vinden Tip, gebruik een Bluetooth headset voor een telefoon, deze werken ook op de PS3.Ik heb het zelf ook, ik heb een Jabra BT125, van Mediamarkt voor 30 euro. Was een goedkopere voor 18 euro, maar deze was met een batterij en deze met een oplader. Later, dus met elke bluetooth headset lukt het,maakt niet uit of het speciaal voor de ps3 is? Reageren
FerryN Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Tip, gebruik een Bluetooth headset voor een telefoon, deze werken ook op de PS3.Ik heb het zelf ook, ik heb een Jabra BT125, van Mediamarkt voor 30 euro. Was een goedkopere voor 18 euro, maar deze was met een batterij en deze met een oplader. Later, dus met elke bluetooth headset lukt het,maakt niet uit of het speciaal voor de ps3 is? Nee, zolang hij Bluetooth is, moet hij als ware werken. Reageren
Gta-Alien Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 bij de bart smit met oplader die heb ik die kost 16 euro maar hij loopt oplaadbare batterijen Reageren
Vinniej Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Hoe dan ook zonde van het geld om ervoor speciaal een bluetooth oortje voor aan te schaffen. De geluidskwaliteit is dusdanig onder de maat dat het gewoon irriteert... Zelfs met Teamspeak en Ventrilo is het geluid beter. En dan gebruik ik zelfs nog een headset speciaal voor de PS3 (met draad). Daarnaast is het zo dat niet alle bluetooth oortjes worden herkend op de PS3. Sommige worden namelijk helemaal niet gevonden. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.