Silverbyte Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Hallo luitjes, ik had weer eens een vraag Als ik tijdens een wedstrijd op Teammanagement klik, krijg ik altijd de melding 'Deze optie is alleen beschikbaar als je de leiding neemt over een team en de toegewezen controller gebruikt!' (Het is een ingame melding, geen error) Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen? Ik speel namelijk gewoon met het toetsenbord (Staat hij ook op ingesteld), en ik bestuur ook gewoon een team. Bij voorbaat dank Reageren
Froodooo Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Je moet in dat geval niet met je muis op teammanagement klikken, maar met je toetsenbord. Dus met de pijltjestoetsen naar 'Teammanagement', en dan met de Enter-toets erop 'klikken'. Reageren
Silverbyte Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Wat is dat nou voor iets belachelijks. Maar goed, het is gelukt, bedankt voor je hulp. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.