dynastus Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Vinden jullie ook niet dat na de storyline je je snel verveelt ?Wat doen jullie nog op gta na de storyline ? Ps. ik kan niet online Wacht maar tot saints row 2 uit is dan verveel je je nie meer. Reageren
Miek Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Heu,kan je niet gaan eten in GTA IV? Reageren
Sjorszzz Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Heu,kan je niet gaan eten in GTA IV? Jawel hoor je kunt gewoon gaan eten net zoveel als je wilt tot je moet overgeven bij een hotdog kraampje en je er dus niks meer mag/kan kopen. Reageren
Matt_buffalo Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Vinden jullie ook niet dat na de storyline je je snel verveelt ?Wat doen jullie nog op gta na de storyline ? Ps. ik kan niet online Wacht maar tot saints row 2 uit is dan verveel je je nie meer. Is dat zoveel beter ? Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Vinden jullie ook niet dat na de storyline je je snel verveelt ?Wat doen jullie nog op gta na de storyline ? Ps. ik kan niet online Wacht maar tot saints row 2 uit is dan verveel je je nie meer. Is dat zoveel beter ? krijgen we deze saints row gta discussie weer:P hier is al een topic over dus begin er maar gewoon niet over is eindeloos net zoals ps3 en x doos en ja en nee ontopic ik vind het leuk om vol gas door lc heen te rijden en de eerste waar ik tegen aan knal die maak ik af dan pak ik zijn auto en zo door totdat ik juten heb dan maak ik die allemaal af totdat ik een aardig wanted leven heb dan pak ik een helikopter of wat dan ook ga ik nog wat kapot schieten koop ik een sniper ga ik op ewen dak staan iedereen afmaken totdat ik doodga en dan overnieuw met andere dingen er is zoveel wat je kan doen je meot niet topics gaan openen geen spel opstarten en spelen je komt echt wel ergens Reageren
zfn Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Opnieuw beginnen.. En ja, er zal een moment komen dat je alles wel gehad en gedaan hebt.. Maar er kunnen ook andere games in de console. Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Vinden jullie ook niet dat na de storyline je je snel verveelt ?Wat doen jullie nog op gta na de storyline ? Ps. ik kan niet online Wacht maar tot saints row 2 uit is dan verveel je je nie meer. Waar slaat dat nou op? Kan ik net zo goed zeggen wacht maar op de DLC, dan verveel je je niet meer. Ieder zijn mening of ie zich verveelt bij SR of IV. Reageren
Gta Bram Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 ik zoek meestal iets van een musclecar, dukes of marbelle ofzo iets. dan probeer ik meestal een beetje te driften ofzo. en eastereggs zoeken, en flyingrats stunt jumps en random charactor missies Reageren
FerryN Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 ik zoek meestal iets van een musclecar, dukes of marbelle ofzo iets.dan probeer ik meestal een beetje te driften ofzo. en eastereggs zoeken, en flyingrats stunt jumps en random charactor missies Vigero is daar ook zeer lekker voor, tevens kan je met de Feroci ook redelijk driften. En sommige Supercars/Sportwagens. Random character missies, zitten ook wel leuke tussen, en is zeker leuk voor tussen door. Je krijgt er niet altijd geld voor. Zo kom je een oude vriend Hossan tegen, en hem helpen. Later, Reageren
straydoggs Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 pak een brandweerauto en spuit iedereen nat Reageren
delano08 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 pak een brandweerauto en spuit iedereen nat dat kan helemaal niet in gta 4 Reageren
Hackman Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 dat kan helemaal niet in gta 4 Zeker wel! Bij bijna elke brandweer zit er zo'n blusser boven op. Je kunt met die brandweerwagens geen drive-by doen, i.p.v dat zal hij de blusser gebruiken net als in Sa! Je kunt er alleen geen zeimissie mee doen dat wel mogelijk was in de vorige GTA's. Ik heb hier nog een screen van WikiGTA zodat je hem even kunt bekijken. Reageren
delano08 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) dat kan helemaal niet in gta 4 Zeker wel! Bij bijna elke brandweer zit er zo'n blusser boven op. Je kunt met die brandweerwagens geen drive-by doen, i.p.v dat zal hij de blusser gebruiken net als in Sa! Je kunt er alleen geen zeimissie mee doen dat wel mogelijk was in de vorige GTA's. Ik heb hier nog een screen van WikiGTA zodat je hem even kunt bekijken. oh dat wist ik helemaal niet weet iemand met welke knop je dat op de xbox 360 doet? hackman bedankt voor de screen Bewerkt: 3 juli 2008 door delano08 Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 dat kan helemaal niet in gta 4 Zeker wel! Bij bijna elke brandweer zit er zo'n blusser boven op. Je kunt met die brandweerwagens geen drive-by doen, i.p.v dat zal hij de blusser gebruiken net als in Sa! Je kunt er alleen geen zeimissie mee doen dat wel mogelijk was in de vorige GTA's. Ik heb hier nog een screen van WikiGTA zodat je hem even kunt bekijken. oh dat wist ik helemaal niet weet iemand met welke knop je dat op de xbox 360 doet? hackman bedankt voor de screen L1, waarmee je normaal gesproken je raam uitslaat en schiet in een gewone auto! Reageren
delano08 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 dat kan helemaal niet in gta 4 Zeker wel! Bij bijna elke brandweer zit er zo'n blusser boven op. Je kunt met die brandweerwagens geen drive-by doen, i.p.v dat zal hij de blusser gebruiken net als in Sa! Je kunt er alleen geen zeimissie mee doen dat wel mogelijk was in de vorige GTA's. Ik heb hier nog een screen van WikiGTA zodat je hem even kunt bekijken. oh dat wist ik helemaal niet weet iemand met welke knop je dat op de xbox 360 doet? hackman bedankt voor de screen L1, waarmee je normaal gesproken je raam uitslaat en schiet in een gewone auto! ook dan is het dus LB bij de xbox Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.