Sonny-The-Pilot Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Hee, wat vinden jullie ervan? Puur uit verveling gemaakt Rates/comments? PS: Made with Paint Bewerkt: 1 juli 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
rjravi1 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Hee, wat vinden jullie ervan? Puur uit verveling gemaakt Rates/comments? PS: Made with Paint hehe wel geinig Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Hee, wat vinden jullie ervan? Puur uit verveling gemaakt Rates/comments? PS: Made with Paint hehe wel geinig Wat meer duidelijk heid? En wat vindt je minder goed, en wat vindt je weer wel goed? Cijfer...? Lees anders eerst even de regels door. Bewerkt: 1 juli 2008 door Sonny-The-Pilot Reageren
gammie_ Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Het ziet er grappig uit, maar meer kan ik er persoonlijk niet van maken. Het is misschien kunst (want dat kan simpel zijn, kijk maar naar beroemde kunstenaars) Maar op het gebied van iets neerzetten waar veel werk in heeft gezeten vind ik dit absoluut niet. Eigenlijk kan iedereen dit wel met paint heb je al standaard keuze uit: Rondjes, vierkantjes en driehoeken. Het is gewoon een kwestie van deze figuurtjes maken en er leuke kleurtjes in zetten. Dus ik weet ook niet echt hoe ik dit moet beoordelen. Ik geeft het naar mijn mening voor het werken er aan een 2 voor kunst rond de 4/5... Als je dan toch graag zulke paint werkjes wilt maken. Kun je denk ik beter een soort figuur erin proberen te maken, Bijv. Een mensje, diertjes, bomen enz. Als je dat leuk lijkt probeer dan daar is mee te experimenteren, ik denk toch dat dat een stuk leuker oogt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.