rosenburg3 Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 (bewerkt) Hallo Allemaal, Ik heet Luke. En Ik ben bezig om een Eigen Map te maken. Ik ben bezig om Mijn eigen Woonplaats Venray te maken. En dat lukt al heel erg Aardig. Ik heb al de Wegen al gemaakt. En Ik weet hoe de Path's werkt. Maar ik heb een probleem. Ik heb nog geen Huizen in Mijn Map. En Ik heb Huizen nodig in Mijn Map die we in Nederland ook hebben. Dus als er Mensen zijn die mij willen meehelpen met Mijn Map. Dan kan dat kan iemand mij meehelpen met de Map? Mijn E - Mail Adres En MSN - Adres is: ******** Groetjes Luke. Bewerkt: 5 maart 2005 door Eclipse Reageren
Wauzie Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 (bewerkt) Ok, welkom op het forum. Over je vraag: Dus je wilt een stad maken (Venray). Dit is pittig voor iemand die past begint met modden (tenminste daar ga ik van uit). En je zegt dat je een map hebt gemaakt, wat bedoel je hier precies mee (met de m00mapper of zo), leg je dit nog eens uit, dan kunnen we je hier op het forum helpen. . Bewerkt: 5 maart 2005 door Wauzie Reageren
Eclipse Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 Hey, Misschien staan op mijn site nog interessante tutorials die je kan gebruiken: http://gtamodding.gtagames.nl/ Met de Zmodeler kun je trouwens objecten maken voor VC. Paths kun je maken met de Patheditor. Je kan ze downloaden in de downloaddatabase van GTAGames Veel suc6 met modden. P.S: Geen e-mailadressen posten in dit forum maar stuur ze via PB Reageren
rosenburg3 Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 Ok, welkom op het forum. Over je vraag:Dus je wilt een stad maken (Venray). Dit is pittig voor iemand die past begint met modden (tenminste daar ga ik van uit). En je zegt dat je een map hebt gemaakt, wat bedoel je hier precies mee (met de m00mapper of zo), leg je dit nog eens uit, dan kunnen we je hier op het forum helpen. . Eclipse En Wauzie, Bedankt voor jullie reacties. Maar Ik heb de Wegen al gemaakt met Moo Mapper, En dat is al heel erg Goed gelukt. En Ik heb al zelf al de Path Editor al. En Ik weet hoe de Path's werkt. Maar toch bedankt voor het aanbieden. Maar Ik weet niet hoe Ik Huizen moet maken, Dat vindt ik erg Moeilijk om Huizen te Maken. Dus als Jullie mee willen helpen om voor Mij Huizen te Maken. Dan kan de Map ook uitkomen. Dus willen Jullie mij mee helpen met mijn Map? Bedankt alvast. Groetjes Luke. PS: Ik zal kijken Of Ik het snap van die Tutorials met Z - modeller Reageren
Wauzie Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 Ok, je wilt dus gaan modelen. Over deze soort modden is niet veel te helpen, het is hoofdzakelijk uitzoeken en proberen zodat je handig en snel met deze programma's wordt. Dus ik wens je succes en ik ben benieuwd wat het gaat worden Reageren
rosenburg3 Geplaatst: 6 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 Ok, je wilt dus gaan modelen. Over deze soort modden is niet veel te helpen, het is hoofdzakelijk uitzoeken en proberen zodat je handig en snel met deze programma's wordt. Dus ik wens je succes en ik ben benieuwd wat het gaat worden Wauzie, Bedankt voor Jou snelle reactie Nou, Ik zal proberen om met Z - Modeller om Huizen te maken, Maar of het lukt, Nou, Dat weet ik nog niet. Maar we zien het wel he B) Bedankt B) En Eclipse, Ik heb op Jou Website gekeken trouwens. En ik moet zeggen dat je een mooie Website hebt hoor. Ik kan niet zo'n mooie Website maken hoor Ik heb zelf ook een Website, maar dan over Pokémon. Maar die is lang niet zo mooi als die van jou hoor. En Ik heb gekeken naar de Tutorials op jou Website. En je hebt hele mooie Tutorials gemaakt En ook heel duidelijk met Plaatjes en zo. Maar of het mij lukt, Dat weet Ik. Maar we zien het wel he. Groetjes Luke. Reageren
Eclipse Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 En Eclipse, Ik heb op Jou Website gekeken trouwens.En ik moet zeggen dat je een mooie Website hebt hoor. Ik kan niet zo'n mooie Website maken hoor Ik heb zelf ook een Website, maar dan over Pokémon. Maar die is lang niet zo mooi als die van jou hoor. En Ik heb gekeken naar de Tutorials op jou Website. En je hebt hele mooie Tutorials gemaakt En ook heel duidelijk met Plaatjes en zo. Maar of het mij lukt, Dat weet Ik. Maar we zien het wel he. Groetjes Luke. Ik ben zelf niet zo'n held in modellen dus ik kan je er ook niet mee helpen. Bedankt trouwens dat je mijn site waardeerd...Ik denk dat het wel gaat lukken met die tuts hoor...Met een beetje doorzettingsvermogen lukt het iedereen wel. Reageren
rosenburg3 Geplaatst: 6 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 Bedankt Eclipse voor jou leuke reactie Wel een hele erge laat reactie van mij. Maar ik ga stoppen effe met de Map van Mij om Venray te maken. want bij mij doet de Liberty City Mod voor GTA Vice City niet meer. En ik weet niet waarom de Liberty City mod het niet meer doet Maar ik ga over een tijdje als Ik Grand Theft Auto: San Andreas uitgespeeld heb, als die het doet bij mij op de Computer. :rolleyes: Dan ga ik weer verder met de Map Venray te maken, maar dan voor GTA: San Andreas, En dan kunnen denkelijk alle Woonwijken van Venray plus de Industrie - Terrein van Venray en het Centrum van Venray in 1 Map komen te staan. Groetjes Luke. Reageren
Bradley H. Geplaatst: 6 mei 2005 Rapport Geplaatst: 6 mei 2005 allereerst welkom op dit forum Wat je wilt doen is erg pittig, iets te pittig, ik kan je vertellen dat nog nooit iemand heel VC heeft verandert in hij of zijns stad, maar het is zeker wel mogenlijk..., ikzelf ben leader van het de "Grand Tani Islands" mod, 30 andere mensen en ik zijn dus druk aant werk. geschate tijd is 6 maanden..., als jij alles in je eentje wilt doen kan de tijd oplopen naar zo´n 30 jaar, je zult met je digitale camera van alles in venray een foto moeten maken, ik stel voor dat je dus eerst iets simpels maakt, of mensen in venray zoekt die je mkee willen helpen. Toch wens ik je al het Succes als je het "echt" gaat proberen ... Reageren
rosenburg3 Geplaatst: 7 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Nou Bradley, Bedankt voor Jou Andwoord, En Bedankt voor jou Aanmoediging En ik snap wel dat het erg pittig is om je eigen Stad/ Dorp te maken. En het is ook Heel veel werk, dat geef ik ook toe. En ik snap wel dat niemand een eigen Stad of Dorp helemaal gemaakt is. Ik heb wel iemand die mij mee wilt helpen om voor mij Huizen te maken voor mijn Map. En die is Lid van GTA Games, En die heet: Edmania. En ik heb zelf van Venray met een Vriend van mij Al de Industrie - Terrein van Venray gemaakt. En ik heb mijn eigen Woonwijk al gemaakt. Alleen staan er nog geen Huizen in. En ik weet al hoe de Path's werkt. Maar als ik Grand Theft Auto: San Andreas heb. Dan ga ik Venray maken :rolleyes: En voor mij mag nu deze Topic een Slotje erop. Groetjes Luke. Reageren
Eclipse Geplaatst: 7 mei 2005 Rapport Geplaatst: 7 mei 2005 Er word nooit op een topic een slotje gezet...alleen maar als erin gespamt wordt Reageren
rosenburg3 Geplaatst: 8 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2005 Er word nooit op een topic een slotje gezet...alleen maar als erin gespamt wordt Oh, :huh: Dat wist Ik niet. Op Nationale Gaming Forums (NGF) wordt dat wel gedaan. Maar Moderators van: GTA Games: Als jullie kunnen Topic's - Namen kunnen Veranderen. Dan zet maar bij Deze Topic bij: GTA VC: LC Mod: Venray: Project Gestopt voor een tijd. Kunnen jullie dat Mijn Topic - Naam Veranderen? :rolleyes: Bedankt Alvast. Groetjes Luke. Reageren
rosenburg3 Geplaatst: 11 mei 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2005 Bedankt Eclipse he, B) Voor Mijn Topic - Naam veranderen. Voor mijn Map he. Groetjes Luke. En tot over een tijdje weer op GTA Games. En dan heb ik hopelijk meer Informatie over mijn Map Venray voor Grand Theft Auto: San Andreas :rolleyes: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.