Jump to content

unhandled exception


kgta forum

Recommended Posts

als vice city opstart en ik kom op het menu en ik laad een game dan stopt ie zon halverwege en dan krijg een melding met unhandled exception en dan krijg ik een melding dat ik vice city af moet sluiten :N:bonk::ch::slotje::schater:

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je onlangs een mod of iets dergelijks geinstaleerd in je GTA VC? Dat zou het probleem kunnen zijn :puh:

ja ik heb de gta revolution mod gedownload is dat het soms hij stopt met laden en als ik op esc druk dan krijg ik die foutmelding met unhndld exception en daarna een melding dat ik het moet afsluiten hoe moet ik dit oplossen

Bewerkt: door kgta forum
Link to comment
Delen op andere websites

Duh, verwijder de mod. Ik weet niet precies welke bestanden die Revolution mod allemaal vervangt, maar als jij dat wel weet zou je de bestanden kunnen vervangen door de backup die jij van te voren gemaakt hebt. (Als je dat niet gedaan hebt kun je de bestanden aanvragen in het daarvoor bestemde topic hier op 't forum. Kijk daarvoor in het "Overige modding hulp" gedeelte.)

De kans is groot dat die mod een heleboel bestanden vervangt en dan is het misschien het makkelijkst als je GTA gewoon even opnieuw installeert. Je hebt dan alles weer zoals het was en je savegames blijven gewoon bewaard.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...