Jump to content

fujitsu siemens laptop start niet op

Recommended Posts

Geplaatst:

Gisteren probeerde ik iTunes + bijbehorende vista patch op een fujitsu siemens laptop te instaleren.

Software zelf was al minstens 2 jaar oud, en ik weet niet zeker of die patch de goede was.

Maar als ik nu de laptop opstart, dan krijg ik een scherm met of ik windows vista normaal wil opstarten, of dat ik opstartherstel wil starten.

- Als je normaal starten selecteerd dan valt de laptop na een poosje uit (tijdens opstartproces)

- Als je opstartherstel start, dan probeert laptop zich te herstellen maar dit lukt hem niet.

Ik heb de recovery dvd van onze acer computer ingedaan. Deze wordt opgestart op de laptop, maar ook deze geeft een foutmelding tijdens het herstellen van systeem.

Weet dus iemand een manier om de laptop weer werkend te krijgen?

Het liefst wil ik alle bestanden in mijn documenten bewaren zodat ze neit gewist worden.

Originele vista dvd hebben we als het goed is thuis niet liggen, was al voorgeinstaleerd in de winkel.

Geplaatst:

Hey, je kan eventueel naar de winkel teruggaan om wat vragen te vragen over de stand van zaken.

Maar je kan natuurlijk ook bellen naar siemens als je nog garantie hebt.

Veel succes.

Greetzzz -GoldWing-

Geplaatst:

als het goed is hebben we nog garantie op de laptop.

Maar vorige keer dat we hem weg brachten waren we hem een maand kwijt.

Als het redelijk simpel is om het zelf op te lossen dan doe ik het liever zelf, zijn we laptop niet een maand kwijt.

Geplaatst: (bewerkt)
Heb je al eens geprobeerd je computer in veilige modus op te starten? Met (F8) ?

Ik zal het eens proberen.

Wist namelijk niet dat dat kon zonder het scherm te krijgen windows normaal starten of windows in veilige modus starten.

Net geprobeert veilige modus te starten.

Na het starten van veilige odus gaat de pc alle windows bestanden laden.

Er komt dus hele lijst met bestanden snel langs.

Bij \windows\system32\drivers\crcdisk.sys stopt de laptop even (dus er komen geen bestanden meer onder te staan) en daarna herstart laptop oppeens.

Ik denk dus dat als ik windows\system32\drivers\crcdisk.sys verwijder dat laptop dat weer gewoon opstart. Of mag je zoiets neit zomaar verwijderen? En als ik het moet verwijderen hoe? want veilige modus kan ik dus neit opstarten.

Bewerkt: door Gta-killer
Geplaatst:

Een driver kan inderdaad een oorzaak wezen. Maar of je dit bestand zo maar kan verwijderen weet ik niet.

Om meer schade te verkomen lijkt het me beter om toch naar je lokale computer boer te gaan. :)

Geplaatst:

wat je ook kan proberen is voor dat je de windows vista ding ziet zie je een blauwe scherm als de blauwe scherm komt druk op F2 nu moet je allemaal opties krijgen ik weet niet percies waar maar in die je moet zoeken naar cpu tem. ofzo en dat moet je verhogen bij mij is tie wel gelukt

Geplaatst:
wat je ook kan proberen is voor dat je de windows vista ding ziet zie je een blauwe scherm als de blauwe scherm komt druk op F2 nu moet je allemaal opties krijgen ik weet niet percies waar maar in die je moet zoeken naar cpu tem. ofzo en dat moet je verhogen bij mij is tie wel gelukt

Huh?

Wat zeg je nou?

Want als ik er zo begrijp, zit je te overclocken?

En dit kan en mag je niet zomaar even doen, je moet dan ook kijken naar de temperatuur of die niet te hoog oploopt.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...