007 Harings Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Weet iemand soms hoe ge de camhack moet instaleren die zat bij de knight rider versie voor gta vice city Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Aangezien niemand reageert zal ik wel even wat zeggen. Ik zou eerst kijken bij de ReadMe die er als het goed is bij zit. Hier kun je de ReadMe eventueel vertalen naar het Nederlands. Als je de ReadMe niet meer hebt zou je de CamHack opnieuw kunnen downloaden en dan de ReadMe te lezen. Zonder die ReadMe heb je weinig kans om hem goed te installeren dus goed zoeken! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 Harings Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Aangezien niemand reageert zal ik wel even wat zeggen. Ik zou eerst kijken bij de ReadMe die er als het goed is bij zit. Hier kun je de ReadMe eventueel vertalen naar het Nederlands. Als je de ReadMe niet meer hebt zou je de CamHack opnieuw kunnen downloaden en dan de ReadMe te lezen. Zonder die ReadMe heb je weinig kans om hem goed te installeren dus goed zoeken! ik weet al wat ik moet doen dus dank u. Ik heb het opgezet maar dan na een korte tijd komt erop te staan Run-time error '429' wat moet ik daarbij doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Dat zou ik niet weten aangezien ik nooit mod maar misschien is er iemand die hier wel verstand van heeft? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
KillerZero86 Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2008 Meestal beteknd dat datie het niet doet, dus dat je de mod ff opnieuw moet instaleren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.