Jump to content

HELP

007 Harings

Recommended Posts

Aangezien niemand reageert zal ik wel even wat zeggen. Ik zou eerst kijken bij de ReadMe die er als het goed is bij zit. Hier kun je de ReadMe eventueel vertalen naar het Nederlands. Als je de ReadMe niet meer hebt zou je de CamHack opnieuw kunnen downloaden en dan de ReadMe te lezen. Zonder die ReadMe heb je weinig kans om hem goed te installeren dus goed zoeken!

Delen op andere websites

Aangezien niemand reageert zal ik wel even wat zeggen. Ik zou eerst kijken bij de ReadMe die er als het goed is bij zit. Hier kun je de ReadMe eventueel vertalen naar het Nederlands. Als je de ReadMe niet meer hebt zou je de CamHack opnieuw kunnen downloaden en dan de ReadMe te lezen. Zonder die ReadMe heb je weinig kans om hem goed te installeren dus goed zoeken!

ik weet al wat ik moet doen dus dank u. Ik heb het opgezet maar dan na een korte tijd komt erop te staan Run-time error '429' wat moet ik daarbij doen?

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...