joppie Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Hey, Weet iemand waar ik een lijkwagen kan vinden? Ik heb GTA IV al 100% maar ik heb niet de lijkwagen gejat na die ene missie. Is hij überhaupt wel te vinden? Zoja waar ? Alvast bedankt... Reageren
Uitroepteken Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Bij de missie Undertaker geloof ik, moet je Francis/Derrick[/font] naar zijn begraaf plaats brengen, je rijd dan in zo'n lijkwagen. Maar verder kom je ze geloof ik niet tegen. Jellybee. Bewerkt: 1 juli 2008 door jellybee Reageren
FireFighter Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Bij de missie Undertaker geloof ik, moet je Francis/Derrick[/font] naar zijn begraaf plaats brengen, je rijd dan in zo'n lijkwagen. Maar verder kom je ze geloof ik niet tegen.Jellybee. Jep, dat is de enige manier om aan een lijkwagen te komen. (wel jammer) Reageren
joppie Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 naja jammer, gelukkig zijn de auto's een van de mooiste dingen uit het spel en zijn er ook nog wel andere auto's die ook mooi zijn of mooier dan de Romero, de lijkwagen. Reageren
GTA Haas Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Veel heb je niet echt aan de Lijkwagen, het is natuurlijk jammer dat je na en voor de missie Undertaken[/font] niet meer de Romero (Lijkwagen) kan vinden. Het is idd wel een minpunt van het spel. Reageren
Mr.Bellic Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 lijkwagens zijn sowieso niet leuk om in te rijden meer was wel leuke zijmissie geweest dat je lijken naar de begraafplaats moet brengen ofzo Reageren
Wienish Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Veel heb je niet echt aan de Lijkwagen, het is natuurlijk jammer dat je na en voor de missie Undertaken[/font] niet meer de Romero (Lijkwagen) kan vinden. Het is idd wel een minpunt van het spel. denk je maar, zo word het bezitten van zulke auto's alleen leuker. dus ik zie er geen minpunt in. Reageren
Valto Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 WEer een minpunt OH NEE NIET DE LIJKWAGEN OMGASFHAGLAF; NU GOOI IK GTA IN DE PRULLENBAK!!!!!!! Jezus zeg waar gaat dit over lol Reageren
straydoggs Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 WEer een minpunt OH NEE NIET DE LIJKWAGEN OMGASFHAGLAF; NU GOOI IK GTA IN DE PRULLENBAK!!!!!!! doe dat Reageren
FerryN Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 WEer een minpunt OH NEE NIET DE LIJKWAGEN OMGASFHAGLAF; NU GOOI IK GTA IN DE PRULLENBAK!!!!!!! Jezus zeg waar gaat dit over lol Je mag je exemplaar ook gewoon naar mij toesturen hoor, ik wil zelfs de verzendkosten betalen. Ontopic, Ik heb die ook, en als je zelf in een lijkenwagen rijd, kom je ze zelfs niet eens tegen, dus is het echt een eenmalige wagen. Later, Reageren
Valto Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 spot er hier nou nooit iemand sarcasme lol Reageren
js007 Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 In die missie met die romero kan je die lijkist kwijtgraaken? Zo ja kan je het dan kapotrijden fozo of zie je het lijk dan liggen? Reageren
GTA Haas Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Veel heb je niet echt aan de Lijkwagen, het is natuurlijk jammer dat je na en voor de missie Undertaken[/font] niet meer de Romero (Lijkwagen) kan vinden. Het is idd wel een minpunt van het spel. denk je maar, zo word het bezitten van zulke auto's alleen leuker. dus ik zie er geen minpunt in. Ja, maar stel je eens voor je bent blij dat je de Lijkwagen hebt. En je krijgt er een ongeluk mee, en dan is je Lijkwagen 1/3 van kapot. En dan rijden er geen Lijkwagens meer rond. Wat dan? En als je de Lijkwagen op Residents Only zet en dan gaat Saven, en dan wil je naar buiten gaan en is ie op een weg/gestolen? Dus dat zie ik wel als een Minpunt Reageren
Dx11 Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Veel heb je niet echt aan de Lijkwagen, het is natuurlijk jammer dat je na en voor de missie Undertaken[/font] niet meer de Romero (Lijkwagen) kan vinden. Het is idd wel een minpunt van het spel. denk je maar, zo word het bezitten van zulke auto's alleen leuker. dus ik zie er geen minpunt in. Ja, maar stel je eens voor je bent blij dat je de Lijkwagen hebt. En je krijgt er een ongeluk mee, en dan is je Lijkwagen 1/3 van kapot. En dan rijden er geen Lijkwagens meer rond. Wat dan? En als je de Lijkwagen op Residents Only zet en dan gaat Saven, en dan wil je naar buiten gaan en is ie op een weg/gestolen? Dus dat zie ik wel als een Minpunt GROOT FABELTJE, als je hem goed binnen de lijnen zet en op slot zet (uitstap knopje inhouden) kan er helemaal niks mee gebeuren, tis gewoon dat de mensen hem er buiten zetten ofzo, dat is toch niet de schuld van het spel, ik heb al mijn auto's in de vakken nog niet 1x kwijt geraakt, zelfs mijn heli niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.