Wienish Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Veel heb je niet echt aan de Lijkwagen, het is natuurlijk jammer dat je na en voor de missie Undertaken[/font] niet meer de Romero (Lijkwagen) kan vinden. Het is idd wel een minpunt van het spel. denk je maar, zo word het bezitten van zulke auto's alleen leuker. dus ik zie er geen minpunt in. Ja, maar stel je eens voor je bent blij dat je de Lijkwagen hebt. En je krijgt er een ongeluk mee, en dan is je Lijkwagen 1/3 van kapot. En dan rijden er geen Lijkwagens meer rond. Wat dan? En als je de Lijkwagen op Residents Only zet en dan gaat Saven, en dan wil je naar buiten gaan en is ie op een weg/gestolen? Dus dat zie ik wel als een Minpunt Volg mijn raad op en je hebt geen last meer van die zooi Ten eerste heb ik 'm op de veiligste parkeerplek gezet, in Broker namelijk, die is 't veiligst omdat de auto's daar zowiezo al dicht bij de lijn rijden, en de weg vrij breed is. Ten tweede wil ik zeggen dat je je auto tegen het verkeer in moet parkeren, desnoods met lichten aan, zodat het lijkt alsof er een tegenligger aankomt. Veel succes. Reageren
Dx11 Geplaatst: 9 juli 2008 Rapport Geplaatst: 9 juli 2008 Veel heb je niet echt aan de Lijkwagen, het is natuurlijk jammer dat je na en voor de missie Undertaken[/font] niet meer de Romero (Lijkwagen) kan vinden. Het is idd wel een minpunt van het spel. denk je maar, zo word het bezitten van zulke auto's alleen leuker. dus ik zie er geen minpunt in. Ja, maar stel je eens voor je bent blij dat je de Lijkwagen hebt. En je krijgt er een ongeluk mee, en dan is je Lijkwagen 1/3 van kapot. En dan rijden er geen Lijkwagens meer rond. Wat dan? En als je de Lijkwagen op Residents Only zet en dan gaat Saven, en dan wil je naar buiten gaan en is ie op een weg/gestolen? Dus dat zie ik wel als een Minpunt Volg mijn raad op en je hebt geen last meer van die zooi Ten eerste heb ik 'm op de veiligste parkeerplek gezet, in Broker namelijk, die is 't veiligst omdat de auto's daar zowiezo al dicht bij de lijn rijden, en de weg vrij breed is. Ten tweede wil ik zeggen dat je je auto tegen het verkeer in moet parkeren, desnoods met lichten aan, zodat het lijkt alsof er een tegenligger aankomt. Veel succes. Volgens mij vergis je je, in broker wordt je namelijk het snelst van je plek geramd, plus dat de lichten aanhouden is bullshit, ga maar eens (met je lichten aan) tegen het verkeer in rijden, niemand die aan de kant gaat hoor, plus: als je uitstapt gaan je lichten zoiezo op de dimstand, en als je de deur op slot doet kan niemand er in, dus ook geen politie, dan is er dus alleen nog de mogelijkheid dat hij aan de kant gebeukt wordt, dat kan je simpelweg voorkomen door er nog even iets anders voor te zetten buiten het blok, dan gaat het altijd goed, ik heb tot nu toe maar 1x een auto verloren, en die had ik NIET op slot gedaan, dus ik twijfel erg aan jou methode... Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Veel heb je niet echt aan de Lijkwagen, het is natuurlijk jammer dat je na en voor de missie Undertaken[/font] niet meer de Romero (Lijkwagen) kan vinden. Het is idd wel een minpunt van het spel. denk je maar, zo word het bezitten van zulke auto's alleen leuker. dus ik zie er geen minpunt in. Ja, maar stel je eens voor je bent blij dat je de Lijkwagen hebt. En je krijgt er een ongeluk mee, en dan is je Lijkwagen 1/3 van kapot. En dan rijden er geen Lijkwagens meer rond. Wat dan? En als je de Lijkwagen op Residents Only zet en dan gaat Saven, en dan wil je naar buiten gaan en is ie op een weg/gestolen? Dus dat zie ik wel als een Minpunt Volg mijn raad op en je hebt geen last meer van die zooi Ten eerste heb ik 'm op de veiligste parkeerplek gezet, in Broker namelijk, die is 't veiligst omdat de auto's daar zowiezo al dicht bij de lijn rijden, en de weg vrij breed is. Ten tweede wil ik zeggen dat je je auto tegen het verkeer in moet parkeren, desnoods met lichten aan, zodat het lijkt alsof er een tegenligger aankomt. Veel succes. Volgens mij vergis je je, in broker wordt je namelijk het snelst van je plek geramd, plus dat de lichten aanhouden is bullshit, ga maar eens (met je lichten aan) tegen het verkeer in rijden, niemand die aan de kant gaat hoor, plus: als je uitstapt gaan je lichten zoiezo op de dimstand, en als je de deur op slot doet kan niemand er in, dus ook geen politie, dan is er dus alleen nog de mogelijkheid dat hij aan de kant gebeukt wordt, dat kan je simpelweg voorkomen door er nog even iets anders voor te zetten buiten het blok, dan gaat het altijd goed, ik heb tot nu toe maar 1x een auto verloren, en die had ik NIET op slot gedaan, dus ik twijfel erg aan jou methode... hoe zet je he dan op slot? Reageren
FerryN Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 (bewerkt) Veel heb je niet echt aan de Lijkwagen, het is natuurlijk jammer dat je na en voor de missie Undertaken[/font] niet meer de Romero (Lijkwagen) kan vinden. Het is idd wel een minpunt van het spel. denk je maar, zo word het bezitten van zulke auto's alleen leuker. dus ik zie er geen minpunt in. Ja, maar stel je eens voor je bent blij dat je de Lijkwagen hebt. En je krijgt er een ongeluk mee, en dan is je Lijkwagen 1/3 van kapot. En dan rijden er geen Lijkwagens meer rond. Wat dan? En als je de Lijkwagen op Residents Only zet en dan gaat Saven, en dan wil je naar buiten gaan en is ie op een weg/gestolen? Dus dat zie ik wel als een Minpunt Volg mijn raad op en je hebt geen last meer van die zooi Ten eerste heb ik 'm op de veiligste parkeerplek gezet, in Broker namelijk, die is 't veiligst omdat de auto's daar zowiezo al dicht bij de lijn rijden, en de weg vrij breed is. Ten tweede wil ik zeggen dat je je auto tegen het verkeer in moet parkeren, desnoods met lichten aan, zodat het lijkt alsof er een tegenligger aankomt. Veel succes. Volgens mij vergis je je, in broker wordt je namelijk het snelst van je plek geramd, plus dat de lichten aanhouden is bullshit, ga maar eens (met je lichten aan) tegen het verkeer in rijden, niemand die aan de kant gaat hoor, plus: als je uitstapt gaan je lichten zoiezo op de dimstand, en als je de deur op slot doet kan niemand er in, dus ook geen politie, dan is er dus alleen nog de mogelijkheid dat hij aan de kant gebeukt wordt, dat kan je simpelweg voorkomen door er nog even iets anders voor te zetten buiten het blok, dan gaat het altijd goed, ik heb tot nu toe maar 1x een auto verloren, en die had ik NIET op slot gedaan, dus ik twijfel erg aan jou methode... hoe zet je he dan op slot? Driehoekje of Y inhouden, Tevens, ik zet mijn wagens altijd tegen de stoep aan, en zet ze opslot, nog nooit is er een wagen gestolebn/verdwenen. Later, Late edit: 1200STE BERICHT! Bewerkt: 10 juli 2008 door FerryN Reageren
Wienish Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Veel heb je niet echt aan de Lijkwagen, het is natuurlijk jammer dat je na en voor de missie Undertaken[/font] niet meer de Romero (Lijkwagen) kan vinden. Het is idd wel een minpunt van het spel. denk je maar, zo word het bezitten van zulke auto's alleen leuker. dus ik zie er geen minpunt in. Ja, maar stel je eens voor je bent blij dat je de Lijkwagen hebt. En je krijgt er een ongeluk mee, en dan is je Lijkwagen 1/3 van kapot. En dan rijden er geen Lijkwagens meer rond. Wat dan? En als je de Lijkwagen op Residents Only zet en dan gaat Saven, en dan wil je naar buiten gaan en is ie op een weg/gestolen? Dus dat zie ik wel als een Minpunt Volg mijn raad op en je hebt geen last meer van die zooi Ten eerste heb ik 'm op de veiligste parkeerplek gezet, in Broker namelijk, die is 't veiligst omdat de auto's daar zowiezo al dicht bij de lijn rijden, en de weg vrij breed is. Ten tweede wil ik zeggen dat je je auto tegen het verkeer in moet parkeren, desnoods met lichten aan, zodat het lijkt alsof er een tegenligger aankomt. Veel succes. Volgens mij vergis je je, in broker wordt je namelijk het snelst van je plek geramd, plus dat de lichten aanhouden is bullshit, ga maar eens (met je lichten aan) tegen het verkeer in rijden, niemand die aan de kant gaat hoor, plus: als je uitstapt gaan je lichten zoiezo op de dimstand, en als je de deur op slot doet kan niemand er in, dus ook geen politie, dan is er dus alleen nog de mogelijkheid dat hij aan de kant gebeukt wordt, dat kan je simpelweg voorkomen door er nog even iets anders voor te zetten buiten het blok, dan gaat het altijd goed, ik heb tot nu toe maar 1x een auto verloren, en die had ik NIET op slot gedaan, dus ik twijfel erg aan jou methode... hoe zet je he dan op slot? Driehoekje of Y inhouden, Tevens, ik zet mijn wagens altijd tegen de stoep aan, en zet ze opslot, nog nooit is er een wagen gestolebn/verdwenen. Later, Ik doe altijd dit: Auto tegen het verkeer in op de parkeerplek in de buurt van de stoeprand, maar niet ertegen, en niet erop Auto open laten Vaak lichten aan (gaan vanzelf uit na een tijdje, maar 't is wel effectief Nog never nooit last gehad Reageren
Dx11 Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Ik doe altijd dit: Auto tegen het verkeer in op de parkeerplek in de buurt van de stoeprand, maar niet ertegen, en niet erop Auto open laten Vaak lichten aan (gaan vanzelf uit na een tijdje, maar 't is wel effectief Nog never nooit last gehad Maar waarom? *als je hem open laat kan hij gejat worden, als hij dicht zit niet. *als je de lichten aan houd doet dat niks, probeer maar eens volop met je lichten aan tegen het verkeer in te rijden, je zal het zien, niemand gaat aan de kant. Reageren
Wienish Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Ik doe altijd dit: Auto tegen het verkeer in op de parkeerplek in de buurt van de stoeprand, maar niet ertegen, en niet erop Auto open laten Vaak lichten aan (gaan vanzelf uit na een tijdje, maar 't is wel effectief Nog never nooit last gehad Maar waarom? *als je hem open laat kan hij gejat worden, als hij dicht zit niet. *als je de lichten aan houd doet dat niks, probeer maar eens volop met je lichten aan tegen het verkeer in te rijden, je zal het zien, niemand gaat aan de kant. Gejat word ie toch niet Probeer het zelf maar eens uit Reageren
Dx11 Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Ik doe altijd dit: Auto tegen het verkeer in op de parkeerplek in de buurt van de stoeprand, maar niet ertegen, en niet erop Auto open laten Vaak lichten aan (gaan vanzelf uit na een tijdje, maar 't is wel effectief Nog never nooit last gehad Maar waarom? *als je hem open laat kan hij gejat worden, als hij dicht zit niet. *als je de lichten aan houd doet dat niks, probeer maar eens volop met je lichten aan tegen het verkeer in te rijden, je zal het zien, niemand gaat aan de kant. Gejat word ie toch niet Probeer het zelf maar eens uit Ik heb het al een paar keer zien gebeuren dat de politie mijn niet afgesloten auto jat, die kunnen alles jatten, ook van normale mensen, tenzij je m opslot zet dus, (ik ben zelfs 1x op een motor door de politie achtervolgt), het zit zo: de politie pakt altijd het dichtsbijzijnde voertuig, ookal is die van jou, als ze iets moeten doen dan, zoals iemand achtervolgen of inrekenen. Reageren
Wienish Geplaatst: 10 juli 2008 Rapport Geplaatst: 10 juli 2008 Ik doe altijd dit: Auto tegen het verkeer in op de parkeerplek in de buurt van de stoeprand, maar niet ertegen, en niet erop Auto open laten Vaak lichten aan (gaan vanzelf uit na een tijdje, maar 't is wel effectief Nog never nooit last gehad Maar waarom? *als je hem open laat kan hij gejat worden, als hij dicht zit niet. *als je de lichten aan houd doet dat niks, probeer maar eens volop met je lichten aan tegen het verkeer in te rijden, je zal het zien, niemand gaat aan de kant. Gejat word ie toch niet Probeer het zelf maar eens uit Ik heb het al een paar keer zien gebeuren dat de politie mijn niet afgesloten auto jat, die kunnen alles jatten, ook van normale mensen, tenzij je m opslot zet dus, (ik ben zelfs 1x op een motor door de politie achtervolgt), het zit zo: de politie pakt altijd het dichtsbijzijnde voertuig, ookal is die van jou, als ze iets moeten doen dan, zoals iemand achtervolgen of inrekenen. Naja, ík heb er nooit last van gehad Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.