Jump to content

Hoe kom je makelijk aan geld ...


Vegeta

Recommended Posts

Hey ik wil graag weten hoe ik nou makelijk aan geld kom ik ben nu ongeveer waar je leert hoe je moet inloggen op de pc. Ik wil geen jobs doen voor mijn neef want dan moet je veel rijden en verdien je maar 50 euros die je al kan krijge door 2 mensen te vermoorden. Ik wil iets waardoor ik zo min mogelijk problemen krijg met de politie.

Dus vertel hier hoe jullie het doen ?

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet niet of je het al kan, maar je kan jobs voor Jacob doen. Anders zal Roman je nog bellen en vertellen dat Brucie iets voor je heeft. Hij zend je e-mails waarin hij zegt welke auto je moet stelen. Kan je al gauw 1000 mee verdienen. Je moet de auto alleen niet te veel beschadigen. Je kan ook nog een Securicar opblazen (groen-witte auot met Gruppe sechs erop) en dan komt er vaak ook nog wat geld te liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Gebruik in het vervolg eerst de zoekfunctie voor je een nieuw topic aanmaakt. Dit is een topic waar veel tips worden genoemd.

Wat je nu zegt is wel waar, alleen die kerel die daar een topic heeft aangemaakt heeft al 100%. Cesar is pas bij de missie Logging On geloof ik.

Toch is het een goed idee om in het vervolg de zoekfunctie te gebruiken, cesar.

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

(...) Cesar is pas bij de missie Logging On geloof ik. (...)

Die groepsex-wagens rijden er al vanaf 0% en bevatten rond de 10.000$ als je ze laat exploderen. ;) Ik denk dat dit de enige manier is waar Cesar goed geld mee kan verdienen aangezien alle andere dingen pas mogelijk zijn als je wat verder in het spel bent. Wel kan ik je zeggen dat Romans zijn jobs weinig opbrengen en dat ze niet nodig zijn voor de 100% dus het is bepaald geen aanrader en grote tijdverspilling.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga auto's inleveren bij die garage waar je ze moest inleveren voor Brucie, in Bohan.

Na de 100% behaald te hebben kan dat nog steeds...

Verdiend echt goed.

Cesar is bij de missie Logging On dus dat gaat nog niet.

Link to comment
Delen op andere websites

Ga auto's inleveren bij die garage waar je ze moest inleveren voor Brucie, in Bohan.

Na de 100% behaald te hebben kan dat nog steeds...

Verdiend echt goed.

ik denk dat je stevie bedoelt want de auto's die je voor stevie steelt moet je naar de garage in bohan brengen

Link to comment
Delen op andere websites

Jah ik ben nog bij die missie nu al wat verder dus de zoekfunctie leverde niet veel op want die dingen kan ik nog niet. Ik heb die gruppe sechs truck al paar keer overvallen dat is denk ik het enige wat snel helpt , het geeft je rond de 1000 denk ik en niet 10.000 hoor maar k ga nu ook ff brucie helpen met zijn auto's kijke hoeveel dat verdient.

Link to comment
Delen op andere websites

Jah ik ben nog bij die missie nu al wat verder dus de zoekfunctie leverde niet veel op want die dingen kan ik nog niet. Ik heb die gruppe sechs truck al paar keer overvallen dat is denk ik het enige wat snel helpt , het geeft je rond de 1000 denk ik en niet 10.000 hoor maar k ga nu ook ff brucie helpen met zijn auto's kijke hoeveel dat verdient.

Ik zal je een tip geven: Probeer het op de stealth manier: Ga zachtjes naar de auto toesluipen en sla dan toe. Wel meteen weg rijden, dan heb je waarschijnlijk het minste schade. Als je besluit om de mannetjes, als die er uberhaupt wel zijn, neer te schieten, dan rijden ze vaak weg met de auto en dan moet je het mannetje weer uit de auto schieten wat tenkoste van de auto kan gaan. Je zou ze ook naar de pay 'n spray kunnen brengen maar meestal kost je dat ook weer geld, en je wilt natuurlijk max. Profit.

Link to comment
Delen op andere websites

Waarom heb je zo vroeg in het spel zoveel geld nodig? De missies zijn nog eenvoudig, dus je hoeft je niet vol te laden met wapens en armor. Geld komt met de missies vanzelf wel binnen, persoonlijk stop ik weinig tijd in het zoeken naar geld..

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat jij die nog niet kan kopen aangezien jij nog niet zo ver in het spel bent kan het zijn dat je dat soort wapens nog moet vrijspelen. Als je echt alleen maar iedereen wil doodschieten met hele krachtige wapens dan is het heel wat simpeler om dat met Cheats te doen. Als je niet wil Cheaten dan zou ik maar gewoon tevreden zijn met de wapens die je nu hebt want die grotere wapens die komen wel als je wat verder bent. Als je Cheat kan je volgens mij nog wel de 100% halen alleen dat hangt er volgens mij ook vanaf welke Cheats je gebruikt. Wat je ook kan doen (en dat doen wel meer mensen) is dat je gewoon even gaat Cheaten voor de lol en dat je dan niet opslaat.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat jij die nog niet kan kopen aangezien jij nog niet zo ver in het spel bent kan het zijn dat je dat soort wapens nog moet vrijspelen. Als je echt alleen maar iedereen wil doodschieten met hele krachtige wapens dan is het heel wat simpeler om dat met Cheats te doen. Als je niet wil Cheaten dan zou ik maar gewoon tevreden zijn met de wapens die je nu hebt want die grotere wapens die komen wel als je wat verder bent. Als je Cheat kan je volgens mij nog wel de 100% halen alleen dat hangt er volgens mij ook vanaf welke Cheats je gebruikt. Wat je ook kan doen (en dat doen wel meer mensen) is dat je gewoon even gaat Cheaten voor de lol en dat je dan niet opslaat.

Dat klopt. Je moet eerst de dikke wapens vrijspelen. Als je bij logging on bent kun je volgens mij zelfs nog niet eens wapens kopen, want dat komt bij Faustin pas.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk dat jij die nog niet kan kopen aangezien jij nog niet zo ver in het spel bent kan het zijn dat je dat soort wapens nog moet vrijspelen. Als je echt alleen maar iedereen wil doodschieten met hele krachtige wapens dan is het heel wat simpeler om dat met Cheats te doen. Als je niet wil Cheaten dan zou ik maar gewoon tevreden zijn met de wapens die je nu hebt want die grotere wapens die komen wel als je wat verder bent. Als je Cheat kan je volgens mij nog wel de 100% halen alleen dat hangt er volgens mij ook vanaf welke Cheats je gebruikt. Wat je ook kan doen (en dat doen wel meer mensen) is dat je gewoon even gaat Cheaten voor de lol en dat je dan niet opslaat.

Dat klopt. Je moet eerst de dikke wapens vrijspelen. Als je bij logging on bent kun je volgens mij zelfs nog niet eens wapens kopen, want dat komt bij Faustin pas.

Dat heb je dan volgens mij al gehad, Logging On komt in ieder geval na 'Do You Have Protection?'.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...