Jump to content

Hoe kom je makelijk aan geld ...


Vegeta

Recommended Posts

cheaten heeft alleen invloed op je spel als je persé alle achievements voor de XBox 360 wilt, maar het heeft geen invloed op het spel zelf...

maar wel voor je ps3

mijn ps2 is ook stuk gegaan soor al die cheats

kweet niet hoe het zit bij de ps3

Link to comment
Delen op andere websites

Hey ik wil graag weten hoe ik nou makelijk aan geld kom ik ben nu ongeveer waar je leert hoe je moet inloggen op de pc. Ik wil geen jobs doen voor mijn neef want dan moet je veel rijden en verdien je maar 50 euros die je al kan krijge door 2 mensen te vermoorden. Ik wil iets waardoor ik zo min mogelijk problemen krijg met de politie.

Dus vertel hier hoe jullie het doen ?

1. Missies -> Ze zullen in de loop van de tijd steeds meer opleveren (hoe verder je bent, hoe meer), in het begin is het nog net $500, $600 per missie, als je ergens zit waar ik nu zit kom je toch al gauw op $11000 per missie

2. Racen voor Brucie (als je dat al kan) -> De races zijn niet al te moeilijk en leveren $500 per keer op

3. Auto's oppikken en brengen naar Brucie (als je dat al kan) (zit klein klein beetje gevaar en kans op politie aan, maar het valt op zich reuze mee) -> Levert ook een leuke buit op

Het is zonde dat je (pas) daar bent in het spel, als je wat verder zou zijn, zoals mij, zou je wat meer manieren hebben om geld te verdienen (te denken aan auto's oppikken en afleveren voor Stevie (varierend van ca. $4000 tot bijna $34000, indien je de auto schadeloos inlevert).

Ik hoop dat ik je toch al een klein beetje verder geholpen heb zo.

Btw: nu ik eraan denk, als je eens flink gaat missiën, kom je uiteindelijk uit bij een bankoverval. Hier zit echter redelijk wat gevaar aan, maar dat zul je wel overhebben voor $250.000,- ;)[/font]

Mvg,

Alex

Link to comment
Delen op andere websites

cheaten heeft alleen invloed op je spel als je persé alle achievements voor de XBox 360 wilt, maar het heeft geen invloed op het spel zelf...

maar wel voor je ps3

mijn ps2 is ook stuk gegaan soor al die cheats

kweet niet hoe het zit bij de ps3

Als je PS2 kapot is gegaan door cheats kun je de makers van het betreffende spel aanklagen :puh: Cheats kunnen hardware niet mollen. Je savegame kan wel naar de filistijnen gaan, maar meer ook niet. Meestal heeft het zelfs geen gevolgen. In het geval van GTA IV gaat alleen het 'times cheated' metertje omhoog.

Nee k wil gwn wapens ik wil niet rustig met een pistool die mensen knallen k wil ze overhoop schiete met een machinegun ! :eten: En ik ga brucie ff opzoeken :Y

Als je wil knallen moet je multiplayer gaan doen :puh:

Bewerkt: door MartyCeha
Link to comment
Delen op andere websites

Ik ben nu al waar je naaer bohan verhuist nadat je huis in brand staat, De missies van je taxibedrijf leverde alleen maar paar centjes op en die van brucie leveren nu wel wat 1000-en op maar ik ga zelf wel opzoek naar een gruppe sechs wagen ofzo.

Oh ja bohan is een k*t plek !!

Link to comment
Delen op andere websites

cheaten heeft alleen invloed op je spel als je persé alle achievements voor de XBox 360 wilt, maar het heeft geen invloed op het spel zelf...

maar wel voor je ps3

mijn ps2 is ook stuk gegaan soor al die cheats

kweet niet hoe het zit bij de ps3

Als je PS2 kapot is gegaan door cheats kun je de makers van het betreffende spel aanklagen :puh: Cheats kunnen hardware niet mollen. Je savegame kan wel naar de filistijnen gaan, maar meer ook niet. Meestal heeft het zelfs geen gevolgen. In het geval van GTA IV gaat alleen het 'times cheated' metertje omhoog.

Nee k wil gwn wapens ik wil niet rustig met een pistool die mensen knallen k wil ze overhoop schiete met een machinegun ! :eten: En ik ga brucie ff opzoeken :Y

Als je wil knallen moet je multiplayer gaan doen :puh:

hmm ok gelukkig is dit bij gta4 niet het probleem

het spel was gta SA

Link to comment
Delen op andere websites

Ga auto's inleveren bij die garage waar je ze moest inleveren voor Brucie, in Bohan.

Na de 100% behaald te hebben kan dat nog steeds...

Verdiend echt goed.

Dat doe ik ook, er is wel een bug. Als je een onbeschadigde SuperGT hebt, krijg $5500. Is die koplamp kapot, krijg ik $10843.

Snap ik totaal niks van, Programmerfoutje?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...