LukRacer Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Hallooooooo, Ik ben net nieuw op dit forum en ik wil dit als eerste kwijt, hopelijk is het nog niet ontdekt: Ik reed een keertje rond door het zuidwesten van SA, en opeens zag ik een onbekend terrein, het bleek een autosloop te zijn! Er staan 4 'bijzondere' voertuigen: Tow-Truck, Dumper en de auto die nooit gerepareerd kan worden (weet zijn naam niet) en waarschijnlijk een Trashmaster. Ik kon geen screens maken want iik speelde het bij een vriend en het was PS2. Nog een vraagje extra, hoe maak je die kaart, want ik wil aanwijzen waar het is. Grtz, Luk.
.Timothy Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Ik zou zo echt niet het terrein weten: de Towtruck heeft één vaste vindplaats; de Dumper ook, maar alleen in de Quarry (waar de Towtruck niet staat) na het behalen van de Quarry missies en tot slot de Trashmaster, die geen vindplaats heeft. Er zijn wel random spawnplekken, maar die worden niet aangegeven. Een SnapMap-kaart maken doe je door naar deze site te gaan. Kies de kaart (in dit geval GTA San Andreas) en klik ergens op de kaart. Er zal dan een bolletje verschijnen. Klik zo vaak als je wilt, er zullen steeds meer verschijnen. Druk je op een al bestaand bolletje, zal deze verdwijnen. Kopieer één van de links: URL - Directe link, moet je nog tussen de URL-tags zetten BBCode - Staat al tussen de URL-tags. Bewerkt: 1 juli 2008 door VWO-er
NickyHendriks Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Hallooooooo, Ik ben net nieuw op dit forum en ik wil dit als eerste kwijt, hopelijk is het nog niet ontdekt:Ik reed een keertje rond door het zuidwesten van SA, en opeens zag ik een onbekend terrein, het bleek een autosloop te zijn! Er staan 4 'bijzondere' voertuigen: Tow-Truck, Dumper en de auto die nooit gerepareerd kan worden (weet zijn naam niet) en waarschijnlijk een Trashmaster. Ik kon geen screens maken want iik speelde het bij een vriend en het was PS2. Nog een vraagje extra, hoe maak je die kaart, want ik wil aanwijzen waar het is. Grtz, Luk. Ten eerste: Welkom op dit forum! >>>klikkie<<< Als je op (>>>klikkie<<<) klikt kom je uit bij Snapmap hier kun je zelf kaarten maken door simpel de kaart van SA te selecteren en dan op de kaart klikken waar je een stip wilt hebben. Dan kopieer en plak je de BBcode in je Post en dan kunnen mensen die zien. EDIT: VWO-er was me voor . Scheelt een minuut! Bewerkt: 1 juli 2008 door zamg0d1
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Ik denk niet dat het geheel onduidelijk is, aan de hand van de beschrijving kom ik uit op >deze plek< naast Mt. Chiliad. Daar kan je idd een Towtruck vinden maar geen Dumper, echter wel een Dozer, een Cement Truck en een beschadigde Glendale. Maar je kan daar geen auto's slopen en ik vind ook niet dat het op een autosloop lijkt. Eerder op een terrein waar cement o.i.d. wordt geproduceert. Het meest interessante is misschien wel dat er een vindplaats is van een Desert Eagle. Bewerkt: 1 juli 2008 door _KoE_Mzungu
NickyHendriks Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Hallooooooo, Ik ben net nieuw op dit forum en ik wil dit als eerste kwijt, hopelijk is het nog niet ontdekt:Ik reed een keertje rond door het zuidwesten van SA, en opeens zag ik een onbekend terrein, het bleek een autosloop te zijn! Er staan 4 'bijzondere' voertuigen: Tow-Truck, Dumper en de auto die nooit gerepareerd kan worden (weet zijn naam niet) en waarschijnlijk een Trashmaster. Ik kon geen screens maken want iik speelde het bij een vriend en het was PS2. Nog een vraagje extra, hoe maak je die kaart, want ik wil aanwijzen waar het is. Grtz, Luk. Ik denk niet dat het geheel onduidelijk is, aan de hand van de beschrijving kom ik uit op >deze plek< naast Mt. Chiliad. Daar kan je idd een Towtruck vinden maar geen Dumper, echter wel een Dozer, een Cement Truck en een beschadigde Glendale. Maar je kan daar geen auto's slopen en ik vind ook niet dat het op een autosloop lijkt. Eerder op een terrein waar cement o.i.d. wordt geproduceert. Het meest interessante is misschien wel dat er een vindplaats is van een Desert Eagle. Ik denk dat hij de Dumper en de Dozer door elkaar heeft gehaald het zelfde volgens mij bij de: Cement Truck en de Trashmaster Zit ik nu goed?
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Ik denk dat hij de Dumper en de Dozer door elkaar heeft gehaald het zelfde volgens mij bij de: Cement Truck en de TrashmasterZit ik nu goed? Misschien wel, maar met een beetje geduld krijgen we misschien nog wel een antwoord van de topic-starter zelf.
LukRacer Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Klik hier om de SnapMap te bekijkenK weet niet of dit lukt Oh en ik bedoelde de dozer sorry
.Timothy Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Als ik me het goed herinner dan is dat een afvalverwerkings-bedrijf, en geen autosloperij Er staan inderdaad een aantal lopende banden en een kraan (als ik me het goed herinner), maar het is geen sloperij.
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Hallooooooo, Ik ben net nieuw op dit forum en ik wil dit als eerste kwijt, hopelijk is het nog niet ontdekt:Ik reed een keertje rond door het zuidwesten van SA, en opeens zag ik een onbekend terrein, het bleek een autosloop te zijn! Er staan 4 'bijzondere' voertuigen: Tow-Truck, Dumper en de auto die nooit gerepareerd kan worden (weet zijn naam niet) en waarschijnlijk een Trashmaster. Ik kon geen screens maken want iik speelde het bij een vriend en het was PS2. Nog een vraagje extra, hoe maak je die kaart, want ik wil aanwijzen waar het is. Grtz, Luk. Klik hier om de SnapMap te bekijkenK weet niet of dit luktOh en ik bedoelde de dozer sorry Nu is dit wel allemaal duidelijk, maar waar wil je nu naar toe met dit topic? Zoals ik al eerder zei lijkt het niet op een autosloperij. Overigens is de kans dat je iets nieuws ontdekt na 4 jaar behoorlijk klein. Uiteraard was dit allang bekend er spelen zich ook een aantal missies in de buurt af. Bewerkt: 1 juli 2008 door _KoE_Mzungu
LukRacer Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Afvalstortplaats??????? Waarom staat er: Angel Pine Car Parts JUNKYARD, ofwel Wrakkenyard (weet geen vertaling voor yard) O en ik zag een paar blokken, met een motor, een koeling en wat remmen en wielen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Bewerkt: 1 juli 2008 door Luk-Lancer
LukRacer Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Als ik me het goed herinner dan is dat een afvalverwerkings-bedrijf, en geen autosloperij Er staan inderdaad een aantal lopende banden en een kraan (als ik me het goed herinner), maar het is geen sloperij. O en over die kranen, kijk eens dit filmpje (hopelijk houd je niet van VW's ) filmpje:Kijk!! Wat me ook leuk zou lijken om de car crusher van GTA III erin te zetten (heb zelf geen gta :td: ) of een mod the maken om de shredder + kranen ofzo in werking te zetten. Bewerkt: 1 juli 2008 door Luk-Lancer
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Hmm .. aangezien je daar verder weinig kan doen dan die voertuigen ophalen en die Desert Eagle ben ik er nooit zo uitgebreid gaan kijken. Lijkt erop dat je toch gelijk gaat krijgen idd een soort van sloperij, helaas kan je daar geen auto's slopen zoals in GTA III. Dus leuk dat het er is maar verder nutteloos, tenzij daar een modificatie voor bestaat voor de PC, maar daar heb je niets aan omdat je het op de PS2 speelt.
K.O. Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Afvalstortplaats???????Waarom staat er: Angel Pine Car Parts JUNKYARD, ofwel Wrakkenyard (weet geen vertaling voor yard) O en ik zag een paar blokken, met een motor, een koeling en wat remmen en wielen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Junkyard = vuilnisbelt (junk = rotzooi, yard = tuin). Dus in weze inderdaad een afvalstortplaats.
LukRacer Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Afvalstortplaats???????Waarom staat er: Angel Pine Car Parts JUNKYARD, ofwel Wrakkenyard (weet geen vertaling voor yard) O en ik zag een paar blokken, met een motor, een koeling en wat remmen en wielen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Junkyard = vuilnisbelt (junk = rotzooi, yard = tuin). Dus in weze inderdaad een afvalstortplaats. Jeetje, ik wil hie r geen discussie over beginnen, maar er staat als je binnenrijd .......Metal........, dus sinds wanneer is al het afval metaal en gaat het in een shredder, en sinds wanneer zie je inelkaargesandwichte autoblokken op een vuilnisbelt?!
moechy Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Afvalstortplaats???????Waarom staat er: Angel Pine Car Parts JUNKYARD, ofwel Wrakkenyard (weet geen vertaling voor yard) O en ik zag een paar blokken, met een motor, een koeling en wat remmen en wielen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Junkyard = vuilnisbelt (junk = rotzooi, yard = tuin). Dus in weze inderdaad een afvalstortplaats. JUnkyard = wel degelijk voor auto onderdelen en andere dingen. Dus geen stortplaats voor afval. Dat is een Dump.
Recommended Posts