Jump to content

GTA Sa Autosloop (geen mod!)

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb de woorden opgezocht:

Dump = Stortplaats/Vuilnisbelt.

Junkyard = Autokerkhof.

Car Parts/Car Components = Auto onderdelen

Is het nu goed?

Geplaatst: (bewerkt)

Junkyard kan ook gewoon vuilnisbelt betekenen hoor, kijk bijvoorbeeld maar naar de naam van de (minder bekende) Amerikaanse versie van het bekende "Scrapheap Challenge": "Junkyard Wars"(Waarin 2 teams dus van op een schroothoop machines moeten bouwen om een bepaalde opdracht te volbrengen).

Ookal is dit wel echt een autosloperij, vrij makkelijk te zien aan de grote zwarte blokken die er liggen: geplette auto's worden in het echt ook vaak tot zulke blokken geplet en daarna omgesmolten. Daarbij liggen er een hele boel banden, achter de caravans liggen zelfs nog 2 wrakken(of 1?). Daarnaast zegt "car parts" ook genoeg: oude (nog werkende/niet beschadigde) onderdelen uit sloop auto's worden daar waarschijnlijk verkocht als tweede hands onderdelen voor andere auto's (b.v. een tweede hands niet beschadigde bumper voor je auto bij een sloperij kopen is goedkoper dan een helemaal nieuwe kopen/je auto laten repareren bij een garage).

Oja, en dat er "metal" staat: Wat denkt je ervan dat plastic en metaal en rubber enz. gescheiden wordt gesmolten? In het echt wordt ook onderhand alles wat geen metaal is uit een wrak gesloopt en gescheiden van elkaar omgevormd en/of gesmolten. Die kranen zijn er voor om 1: de motor uit een auto te peuteren, en 2: de auto aan het dak op te tillen en in een shredder of pletter te gooien, waarschijnlijk hier eerder alleen voor het 2e.

Anyway: Wat is nou de bedoeling van dit topic? :7 De eerste keer dat ik naar Mt. Chilliad ging kwam ik er langs en ben ik er even gaan kijken wat het was. Denk niet dat iemand gemist heeft dat daar een sloperij is eerlijk gezegt :puh:.

Uit de naam kan je(lijkt mij) dan ook zien dat daar oude auto's gesloopt worden, en dat de nog bruikbare onderdelen weer verkocht worden voor mensen die geen dure reparatie willen.

Bewerkt: door Mythbuster
Geplaatst:
Junkyard kan ook gewoon vuilnisbelt betekenen hoor, kijk bijvoorbeeld maar naar de naam van de (minder bekende) Amerikaanse versie van het bekende "Scrapheap Challenge": "Junkyard Wars"(Waarin 2 teams dus van op een schroothoop machines moeten bouwen om een bepaalde opdracht te volbrengen).

Ik ken dat :Y ! Alleen ik heb het opgezocht en hier zijn de urls:

Voor Dump: http://nl.babelfish.yahoo.com/translate_txt

Voor Junkyard: http://nl.babelfish.yahoo.com/translate_txt

Lijken hetzelfde

Geplaatst:

Toch betekend "junk" gewoon rotzooi of afval.. xD dusja.. Maar car parts zegt in deze situatie toch al genoeg denk ik zo..

Geplaatst:

Wat het ook is, het heeft verder geen functie in het spel. Behalve voor de voertuigen en de Desert Eagle locatie, heb je er verder niets te zoeken en valt er ook niets te doen.

Lijkt mij niet interessant om daar een hele discussie aan te wijden.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...