Jump to content

Winkel overvallen


Mr.Bellic

Recommended Posts

ik weet niet of dit al bekent was hier maar:

Ik ben pas een kleding winkel ingelopen en hield de kassiere onder schot en die rent na paar seconden weg en toen liep ik naar de kassa en toen kan je hem leegjatten

zat wel weinig in iets van 150 dollar maar was wel grappig om te doen

Link to comment
Delen op andere websites

Dit kan trouwens niet altijd. Er zijn veel winkels waarbij je dit niet kan zoals bij Perseus en andere kledingwinkels. Ook krijg je er maar ontzettend weinig geld voor en krijg je er meestal wel 2 wanted-sterren voor terug maar als je het nog nooit hebt gedaan is het zeker leuk om te doen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ook krijg je er maar ontzettend weinig geld voor en krijg je er meestal wel 2 wanted-sterren voor terug.
Ter info: als je de caissière/kassier onder schot houdt, zal hij het alarm af laten gaan. Gun hem geen kans en sla hem in elkaar met je honkbalknuppel. Zo krijg ik in ieder geval geen wanted level ;)
Link to comment
Delen op andere websites

Ter info: als je de caissière/kassier onder schot houdt, zal hij het alarm af laten gaan. Gun hem geen kans en sla hem in elkaar met je honkbalknuppel. Zo krijg ik in ieder geval geen wanted level ;)

Is er dan geen voetganger die de politie belt? Maar ik zal jou'n manier zeker een keertje gebruiken!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb een aantal keer de modo overvallen en als ik die winkelbediende onder schot hield liep hij de zaak uit en het alarm ging niet af en zodra je de kassa opend en het geld pakt krijg je wel 2 sterren

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb gelijk nadat ik op de linker trigger drukte om te richten, de verkoper neergeschoten. Kassatje open gedaan een geen politie :tu:

Is het trouwens ook mogelijk om op de een of andere manier in de keuken van de Burger Shot te komen?

Link to comment
Delen op andere websites

(...) Is het trouwens ook mogelijk om op de een of andere manier in de keuken van de Burger Shot te komen?

Hangt er vanaf welke je bedoelt, er is meer dan een als ik me niet vergis. Je kunt kijken of er een deur is, als die er is moet je kijken waar die naartoe gaat. Je kan ook over de toonbank heen springen en dan kijken of je via daar naar de keuken kan.

Link to comment
Delen op andere websites

De Laundro'mat shops (wasserette winkels) kan ik je niet aanraden trouwens! Ik heb er zojuist drie geprobeerd, alle drie met een lege kassa lade... :duh: Of je nu een verkoper ziet of niet, aanraakt of niet, gegarandeerd een wanted level... Zonde van mijn tijd. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...