Rj4 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Weet iemand een Snellere Rhino of een Snelere Tank voor in de plaats van de Rhino, want ik doe vaak missie's met de Rhino maar hij is noal traag, als iemand weet hoe je de Rhino sneller maakt of een mod, zeg dan AUB Owja voor GTA SA vergeten te zeggen Reageren
K.O. Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Weet iemand een Snellere Rhino of een Snelere Tank voor in de plaats van de Rhino, want ik doe vaak missie's met de Rhino maar hij is noal traag, als iemand weet hoe je de Rhino sneller maakt of een mod, zeg dan AUB Owja voor GTA SA vergeten te zeggen Als ik jou was zou ik eens een kijkje nemen in het bestandje genaamd "handling.cfg". Dit bestand staat in de 'data' map en moet je openen met Kladblok of een andere tekstverwerker. In dit bestand wordt heel het rijgedrag voor de Rhino bepaald, waaronder topsnelheid, acceleratie, gewicht en weerstand. Door wat te goochelen met al die getallen kom je vanzelf uit op een Rhino die een beetje relaxed rijdt. Mocht je niet weten wat een bepaald getal betekent dan kun je in de Master Tutorial List een complete ontleding van dit bestand vinden. Reageren
Rj4 Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Ja maar hoe weet ik nou wel getal ik moet verandere om de Rhino sneller te maken ? Dat Master Tutorial List is dat een 'Programma' ? Reageren
K.O. Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 De "Master Tutorial List" is een prachtige lijst op dit forum met alle modding tutorials die je nodig hebt om te leren modden. Je kunt 'm hier vinden. Dan klik je gewoon op deze link om de ontleding te vinden. Overigens staat in het bestand zelf ook gewoon een legenda. Reageren
Rj4 Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Lukt me niet om de Rhino lekker te laten rijden de n heeft geen reactie en de o de verkeerde reactie, zou iemand meschien dit kunnen oplossen ? Reageren
Remi-X Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Er is ook een Handling Editor. Dit is ook best wel handig. Je kan acceleratie, snelheid, bestuurbaarheid, stevigheid en gewicht als belangrijkste aanpassen. Er valt nog meer aan te passen, maar dat allemaal begrijp ik niet. het programma is wel engels, maar dat moet niks uitmaken denk ik. Download hier. Het werkt als volgt: -pak het bestand uit met iets als winzip, winrar of iets. -start Handling Editor op -Open daarmee handling.cfg in de sa-map, welke map weet ik niet meer. Ik dacht de map data ofzo. -Kies voertuig die je wilt modden -Nu modden -Opslaan en klaar Succes Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Open gewoon Handling.cfg. Kijk bij Rino, en kijk dan naar de N. Zet daar het getal 200 neer. Nu rijdt hij lekkerder Reageren
Rj4 Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Er is ook een Handling Editor. Dit is ook best wel handig. Je kan acceleratie, snelheid, bestuurbaarheid, stevigheid en gewicht als belangrijkste aanpassen. Er valt nog meer aan te passen, maar dat allemaal begrijp ik niet. het programma is wel engels, maar dat moet niks uitmaken denk ik. Download hier. Het werkt als volgt: -pak het bestand uit met iets als winzip, winrar of iets. -start Handling Editor op -Open daarmee handling.cfg in de sa-map, welke map weet ik niet meer. Ik dacht de map data ofzo. -Kies voertuig die je wilt modden -Nu modden -Opslaan en klaar Succes Ja maar hoe open in de handling.cfg ? ( er staat geen bladeren ofzo ) aleen maar een balk waar ik in kan typen. Reageren
Rj4 Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Hij werkt maar ik heb geen indee wat al die woorden ervoor betekenen, weet iemand een ondleding ? ik hoef aleen snelheid te weten. en hoe snel die optrekt. Reageren
K.O. Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Hij werkt maar ik heb geen indee wat al die woorden ervoor betekenen, weet iemand een ondleding ?Volgens mij heb ik je die een paar posts hierboven al gegeven... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.