ceejee Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 ik vind save punt niet maar ik ga niet saven maar ik vind hem gewoon niet Reageren
Hackman Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Heb je wel de nodige missies voor de mansion gedaan? Anders is het logisch dat je hem niet kunt zien. De mansion is behoorlijk groot dus is het niet gek als je hem niet meteen vindt. Als ik goed in mijn geheugen ga graven kan ik me nog herinneren dat je binnen het huis kunt saven en het is dicht bij een deur dacht ik alleen dat kan ik niet met zekerheid zeggen. In ieder geval succes met je zoektocht! Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Tjonge jonge ceejee wanneer ga nou eens zelf op wikigta kijken! klik Edit: link gefixed Bewerkt: 1 juli 2008 door _KoE_Mzungu Reageren
ceejee Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 jij met da koetje da weet ik maar ik vind hem niet en ik heb end of the line al gedaan Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 jij met da koetje da weet ik maar ik vind hem nieten ik heb end of the line al gedaan Op WikiGTA.org zit ook een zoekfunctie! Dus als je die eens gevruikt door op te zoeken naar Bijvoorbeeld Madd Dog Dan krijg je dit: >>>klikkie<<< Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 ... ik ga niet saven ...Is het dan wel interessant genoeg om te weten waar dat is?jij met da koetje ... Dat ben ik.... da weet ik maar ik vind hem niet en ik heb end of the line al gedaanLinks van de voordeur, je kan Madd Dogg's Mansion van twee kanten binnenkomen. Je moet dus niet bij de achterdeur zijn maar bij de voordeur. Dan naar binnen en het savepunt zal je aan je linkerhand vinden. Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 De voordeur is de deur waar je naar binnen gaat in de missie "A home in the hills" (De missie waarna je de mansion in je bezit krijgt), en dus niet die deur die je gebruikt in de missie "Madd Dogg's Rhymes". Nog even een snapmap: Klikje, dit is de voordeur. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) 't is te hopen dat je nog niet gesaved hebt, anders kun je NOOIT meer bastketballen... http://nl.wikigta.org/wiki/Glitches_en_Bug..._San_Andreas%29 EDIT: Pardon, 'k had niet gezien dat hij NIET wou saven! Bewerkt: 1 juli 2008 door MegaPilot Reageren
ceejee Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 merci dat moest ik weten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.