Sonny-The-Pilot Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Er bestaat al een topic over: 'Rate de signature boven je' dus maak ik er maar één over: 'Rate de avataar boven je!'. Regels: Eén post per dag Discussies via PM a.u.b Niet een andere avatar maken, de avatar die je hebt wordt gerate Goed voorbeeld qua rate: Zo, mooie avatar! Het lettertype vind ik erg mooi. Jammer van de kleur, die past niet op de achtergrond. Mischien kan je er nog een kleine render bij doen, dat staat wat mooier. Cijfer: 8/10 Slecht voorbeeld: Ik vind hem lelijk 1/10
Kai-ShockWave Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Ik weet niet hoor maar onder deze post in dat fora staat een zelfde topic met 251 pagina's, denk dat je daar ook gwn de avatar kan raten & mensen kijken eerder naar je sig dan avatar... >>> Klik <<< @ Sonny: Er is al eens eerder een topic over gemaakt die gesloten is: Klikkerdeklik Bewerkt: 1 juli 2008 door Kai-ShockWave
Gijsso Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Dat gaat erom wat jij van de sig vind, niet specifiek over de ava 8/10 Bewerkt: 1 juli 2008 door GTAGijsso
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Nou ik weet ook niet hoor, maar volgens mij zijn dat 251 pagina's waar de signature wordt gerate...
Jesperkaj Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Ik vind de avatar die je hebt een beetje simpel. Volgens mij gewoon van internet afgeplukt . Het logo is standaard en de border er omheen geeft de avatar toch wat effect in mijn ogen. 7/10
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 (bewerkt) Blizzard: Die witte achtergrond vind ik niet zo mooi. Als die de kleur van het forum had vond ik hem wel mooier. Verdere is die pinguin wel grappig. Alleen ik heb nog nooit en pinguin in een pak gezien, en dan nog een geweer in z'n hand. Blizzard@ Inderdaad, hij is van internet. Jouwe niet dan? EDIT: Ik ben een cijfer vergeten... 7/10 Bewerkt: 2 juli 2008 door Sonny-The-Pilot
Unmountable Tijmen Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Saai, Gewoon logo met wit achtergrond. 4/10
$NeoSyp$ Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Tja, simpelweg een smiley die wat vage beweginkjes maakt.. maar goed dat maakt het ook wel weer leuk, raar genoeg vind ik hem perfect passen bij je signature c(wellicht is het het contrast wel). Maar goed een 7/10 lijkt me gepast.
joppie Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Een Portugese vlag, staat/hangt een beetje stil maar dat maakt niet uit. 7/10
Jay; Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Ik vind het een redelijke avatar. Hij is niet erg scherp en dat valt als eerste op als ik er naar kijk. Als je hem wat had verkleind zou die er eventueel mooier uitzien. Wat wel mooi is, is dat ik hem goed in je sig kan herkennen en dat hij dan ook echt bij je past. 6.6. Ik weet niet of je ook avatars uit de database mag laten raten maar waarom niet.
Twankala Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Het is een mooie, maar ook een beetje standaard avatar. Dat hij zo rood is, is wel mooi, want dan heb je een mooie velle kleur. Alleen jammer dat de hele auto er niet op staat. 7/10 Nou wil ik wel eens weten wat mensen van mijn avatar vinden, die ik al sinds dag 1 hier heb!
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 3 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) Oké, tis een eer om de avatar van Wankala te rate! Hij is wel mooi. De bladen van de helicopter zijn goed doorzichtig. Ook vliegt de heli op goede hoogte zodat je nog wat meer kan zien van Vice City. Ook zie je niet teveel van de helicopter, en is het afwisselend met het landschap van Vice City. Ook zijn de kleuren niet te donker, en niet te vel. De lucht is ook mooi, bij zons ondergang! 8,4/10 Bewerkt: 3 juli 2008 door Sonny-The-Pilot
1974 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Deze is nogal kalig,een witte achtergrond en een teken van een auto 3/10(met wit is opzich niets mis hoor) .
$NeoSyp$ Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Hmm, als hij nou een glimlach had in plaats van dat chagrijnige gezicht... Past wel mooi bij de rest en vooral de forumskin, 7/10.
Timske Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) Boven mij staat een Portugese vlag en meer niet. Beetje leeg maar toch een 6.5/10 @hieronder, het is een god ofiets Heb van site met allemaal van da poppetje Bewerkt: 4 juli 2008 door Timske
Recommended Posts