Uitroepteken Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Ik keek opnieuw een keer naar de Intro, en daar stond Lead cros platform nogwat: Klaas Schilstra? Is dat ook een NL'r? Klinkt niet als een Belg ofzo Bewerkt: 1 juli 2008 door jellybee Reageren
Carl-J Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Ik keek opnieuw een keer naar de Intro, en daar stond Lead cros platform nogwat: Klaas Schilstra? Is dat ook een NL'r? Klinkt niet als een Belg ofzo volgens mij niet hoor ik heb het opgezocht en volgens mij is het gewoon een amerikaan maar ik kan er naast zitten Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Ik keek opnieuw een keer naar de Intro, en daar stond Lead cros platform nogwat: Klaas Schilstra? Is dat ook een NL'r? Klinkt niet als een Belg ofzo volgens mij niet hoor ik heb het opgezocht en volgens mij is het gewoon een amerikaan maar ik kan er naast zitten Zowel in Engeland als in de VS wonen heel wat Nederlanders. De GTA Serie is een productie van R* North, een Engelse tak van R*. De twee met een Nederlandse naam zijn zeer waarschijnlijk emigranten uit Nederland. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.