Jump to content

Promotiefilm Arnhem


Puma

Recommended Posts

Dit filmpje is gemaakt door Stijn Linderman en Bart Brouwer (Boris van Hoof als begeleider) bij het Meet my Street Filmproject met het onderwerp "Grandeur" in Arnhem.

In dit filmpje hebben wij de grandeur van Arnhem laten zien door middel van positief promotiemateriaal als in een promotievideo op TV.

Hier hebben we drie dagen aan gewerkt. "Grandeur" betekent grootsheid. Aan de hand van dit thema is een kunstproject opgezet waarbij vele kunstenaars het thema verwerken in een kunstwerk. In park Sonsbeek (ook te zien in het filmpje) staan al deze beelden.

Aan de hand van dat project is door Meet my Street een filmproject opgezet waarbij je een filmpje moest maken met het thema 'Grandeur' (grootsheid), in Arnhem. Wij hebben in dit filmpje geprobeerd de 'grandeur' van Arnhem (hoofdstad van Gelderland als je dat niet wist) vast te leggen als in zo'n typisch Amerikaans filmpje met alleen de superpositieve momenten.

Hierbij hebben we gebruik gemaakt van filmcamera's, fotocamera's, laptops en Windows Movie Maker. Er doen in totaal 18 groepjes mee (met dus 18 filmpjes) die komende vrijdag in het Filmhuis in Arnhem worden geshowed.

Dit alles is natuurlijk niet voor niks, er is een prijs voor het beste filmpje aan verbonden.

Bewerkt: door Puma
Link to comment
Delen op andere websites

Ik hoop voor je dat ik je filmpje op tv kan zien :puh:

EDIT: Dat einde met die rijger is heel mooi gemaakt vind ik :puh: De muziek past er goed bij ;) Alleen als je bij veel dingen een standaart had gebruikt waar je je camera of videocamera op kon zetten had je een wat mooier beeld bij meerdere dingen ;) Verder gewoon toppie :D

Bewerkt: door Timske
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...