Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat denk ik ook, je wordt nog is overspannen :7

Maar daar hopen wij niet op! want dan kunnen we niet van je mods genieten!!

KUTGW Puma!

J-Star

Geplaatst:

Is deze gebaseert op de Tugboot van die kapitein van Southpark?

Die boot, van die gast die alleen maar wilt knokken en iedereen tot moes wilt slaan?

En waarbij die boot zelfmoord wilt plegen?

Leuk gedaan!!!

Geplaatst:

Dit is oog voor Detial kan je hem straks ook downloaden en er dan in varen? Dit zijn echt goeie detials dat zie je niet vaak meer bij mod's !

Geplaatst:

Hoezo dat :D ? Jij komt er net achter dat je IMG-Tool alleen hoeft te rebuilden als je bestanden toevoegt of weghaalt :D voor de mensen die dat nog niet wisten...

Geplaatst:

Wouw Puma !! Goeie details! Dat touwtje achterin de boot ziet er goed uit :D En die 2 banden aan de zijkant ook, je kan ook goed zien dat ze vast zitten met een touwtje :puh:

Geplaatst:

Ik heb zojuist ontdekt hoe ik m'n models kan verbeteren door middel van een zogehete "Specular Highlight". Vergelijk dit maar eens met de eerste screens:

tug2promo780.jpg

DOWNLOAD

Versie 2.0 :dans: .

Geplaatst:

Ik vond altijd al dat je models op de een of andere manier iets miste maar ik wist het nooit. Het ziet er echt geweldig uit nu, veel beter als je models zonder specular highlight. Het zorg ervoor dat het beter bij de omgeving van je model past. Super!

Geplaatst:

Wooow :puh:

Ik ga denk ik weer beginnen met sketch up en lere ingame te zetten :7

Dit is gruwelijk mooi geworden :D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...