Puma Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Lil' Tug Auteur: Puma Vervangt: Dinghy Sketchup screen: http://img370.imageshack.us/img370/369/skprblyv3.jpg DOWNLOAD Enjoy . Bewerkt: 2 juli 2008 door Puma Reageren
Rivel Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Mooi weetje, leuke afwerking. Een verdronken schip? Reageren
ikt Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Sleepbootjah! :') Puma, volgens mij draaien je hersenen overuren :yay: Reageren
J-star Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Dat denk ik ook, je wordt nog is overspannen Maar daar hopen wij niet op! want dan kunnen we niet van je mods genieten!! KUTGW Puma! J-Star Reageren
FerryN Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Is deze gebaseert op de Tugboot van die kapitein van Southpark? Die boot, van die gast die alleen maar wilt knokken en iedereen tot moes wilt slaan? En waarbij die boot zelfmoord wilt plegen? Leuk gedaan!!! Reageren
Venzio Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Dit is oog voor Detial kan je hem straks ook downloaden en er dan in varen? Dit zijn echt goeie detials dat zie je niet vaak meer bij mod's ! Reageren
Puma Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Ingame én release: DOWNLOAD Enjoy ! Reageren
Puma Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Hoezo dat ? Jij komt er net achter dat je IMG-Tool alleen hoeft te rebuilden als je bestanden toevoegt of weghaalt voor de mensen die dat nog niet wisten... Reageren
Timske Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Wouw Puma !! Goeie details! Dat touwtje achterin de boot ziet er goed uit En die 2 banden aan de zijkant ook, je kan ook goed zien dat ze vast zitten met een touwtje Reageren
Flashingdemon666 Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Leuke mod. Dat was het, ik heb er verder niets over te zeggen. Reageren
Puma Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Ik heb zojuist ontdekt hoe ik m'n models kan verbeteren door middel van een zogehete "Specular Highlight". Vergelijk dit maar eens met de eerste screens: DOWNLOAD Versie 2.0 . Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Ik vond altijd al dat je models op de een of andere manier iets miste maar ik wist het nooit. Het ziet er echt geweldig uit nu, veel beter als je models zonder specular highlight. Het zorg ervoor dat het beter bij de omgeving van je model past. Super! Reageren
Timske Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Wooow Ik ga denk ik weer beginnen met sketch up en lere ingame te zetten Dit is gruwelijk mooi geworden Reageren
ikt Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Geweldig! Die ga ik meteen downloaden. Btw, ik vraag mij af hoe dit eruit gaat zien met ENB Series. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.