Jump to content

Warhawk - online


Sublime

Recommended Posts

Ik wil warhawk voor mn ps3 kopen maar nu is het probleem dat gta iv online een beetje schokkerig werkt.. (warhawk is alleen online) we hebben adsl maar soms kan het internet dus heel sloom zijn. Ik wil ook graag warhawk (online) met 2 mensen op 1 ps3 spelen.. maar waarschijnlijk gaat het internet dan nog slomer...

Zal warhawk werken met een slome ADSL verbinding?

Link to comment
Delen op andere websites

Je speelt IV en Warhawk toch niet tegelijk online? Dan zou er ook niks moeten gebeuren met de snelheid van je internet. ;) Ik heb hier verder niet zo veel verstand van dus ik zou afwachten op iemand anders die er wel verstand van heeft. Alleen mijn theorie klinkt best logisch...

Bewerkt: door hackman
Link to comment
Delen op andere websites

Ik wil warhawk voor mn ps3 kopen maar nu is het probleem dat gta iv online een beetje schokkerig werkt.. (warhawk is alleen online) we hebben adsl maar soms kan het internet dus heel sloom zijn. Ik wil ook graag warhawk (online) met 2 mensen op 1 ps3 spelen.. maar waarschijnlijk gaat het internet dan nog slomer...

Zal warhawk werken met een slome ADSL verbinding?

hangt ervan af hoeveel actie erin zit denk ik

Link to comment
Delen op andere websites

Warhawk loopt over het algemeen vrij soepel, waarschijnlijk ook met jou verbinding. Als je gewoon een fatsoenlijke verbinding hebt is dat dus niks om je zorgen over te maken. Daarnaast is Warhawk een prima game voor veel online plezier, dus ik raad hem je ook zeker aan als je een PS3 hebt (los van je internetverbinding). Voortaan kan je dit soort dingen trouwens beter in het gamesforum plaatsen aangezien het niks met GTA IV General te maken heeft ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Warhawk loopt over het algemeen vrij soepel, waarschijnlijk ook met jou verbinding. Als je gewoon een fatsoenlijke verbinding hebt is dat dus niks om je zorgen over te maken. Daarnaast is Warhawk een prima game voor veel online plezier, dus ik raad hem je ook zeker aan als je een PS3 hebt (los van je internetverbinding). Voortaan kan je dit soort dingen trouwens beter in het gamesforum plaatsen aangezien het niks met GTA IV General te maken heeft ;)

oke zal ik doen :puh:

en mag je warhawk die vliegtuigen ook met stick besturen in de plaats van echt bewegen (ben nogal lui namelijk :puh:)

en eeh.. hackman.. ik speel dat niet tegelijk, ik ben het van plan om te kopen en 2 players op 1 ps3 warhawk te spelen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

oke zal ik doen :puh:

en mag je warhawk die vliegtuigen ook met stick besturen in de plaats van echt bewegen (ben nogal lui namelijk :puh:)

Je kan het uiteraard ook uitzetten, aangezien het vrij moeilijk staat het ook niet automatisch aan. Gelukkig maar, anders zou het waarschijnlijk een grote chaos worden waarin iedereen tegen gebouwen aanvliegt enzo :7

Link to comment
Delen op andere websites

Warhawk loopt over het algemeen vrij soepel, waarschijnlijk ook met jou verbinding. Als je gewoon een fatsoenlijke verbinding hebt is dat dus niks om je zorgen over te maken. Daarnaast is Warhawk een prima game voor veel online plezier, dus ik raad hem je ook zeker aan als je een PS3 hebt (los van je internetverbinding). Voortaan kan je dit soort dingen trouwens beter in het gamesforum plaatsen aangezien het niks met GTA IV General te maken heeft ;)

oke zal ik doen :puh:

en mag je warhawk die vliegtuigen ook met stick besturen in de plaats van echt bewegen (ben nogal lui namelijk :puh:)

en eeh.. hackman.. ik speel dat niet tegelijk, ik ben het van plan om te kopen en 2 players op 1 ps3 warhawk te spelen :puh:

Ja je kan de vliegtuigen ook met je knuppeltjes besturen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

oke zal ik doen :puh:

en mag je warhawk die vliegtuigen ook met stick besturen in de plaats van echt bewegen (ben nogal lui namelijk :puh:)

Je kan het uiteraard ook uitzetten, aangezien het vrij moeilijk staat het ook niet automatisch aan. Gelukkig maar, anders zou het waarschijnlijk een grote chaos worden waarin iedereen tegen gebouwen aanvliegt enzo :7

wahahah :7

ik zie het al precies voor me :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...