legalcops Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) sorry zie de andere post ( de derde) Bewerkt: 1 juli 2008 door legalcops Reageren
.Timothy Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Op regel 18 zie ik de SetTimer-functie staan, en bij de derde waarde zie ik '1' staan. Volgens mij moet daar óf 'true' of 'false' staan, maar niet '1' of '0'. @ Sandra: Dat kan ik zelf ook nog wel bedenken Bewerkt: 2 juli 2008 door VWO-er Reageren
legalcops Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) , dat grote boek met alle errors enz, wand op samp forum wilde ze men eit helpe zei de lees dat ding , nou ik zoeke ,ma ik kan neit vinde, kan iemand zegge waar ik de oplossing voor dit kan vinde: /*x---------------------------------Important-------------------------------------x*/ //**INCLUDES**// #include <a_samp> /*x---------------------------------Defining-------------------------------------x*/ //**COLORS*// #define GREEN 0x21DD00FF // new announces[5][] = { "1 announce", "2 announce", "3 announce", "4 announce", "5 announce" }; forward Announce(); SetTimer("Announce",1000*60*3,1); public Announce() { new randan = random(5); SendClientMessageToAll(GREEN,announces[randan]); return 1; } error: C:\Users\mattheo\Desktop\samp1\lc server\filterscripts\ANN.pwn(18) : error 021: symbol already defined: "SetTimer" Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Error. ( ik heb true / false geprobeerd maar werkte niet) Bewerkt: 1 juli 2008 door legalcops Reageren
Sandra Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 Ha! Probeer je het nu maar hier? Het probleem is dat je die functie niet in een callback hebt staan... Op regel 18 zie ik de SetTimer-functie staan, en bij de derde waarde zie ik '1' staan. Volgens mij moet daar óf 'true' of 'false' staan, maar niet '1' of '0'. Nee hoor. 0 = false 1 = true Reageren
legalcops Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Ha! Probeer je het nu maar hier? Het probleem is dat je die functie niet in een callback hebt staan... Op regel 18 zie ik de SetTimer-functie staan, en bij de derde waarde zie ik '1' staan. Volgens mij moet daar óf 'true' of 'false' staan, maar niet '1' of '0'. Nee hoor. 0 = false 1 = true ja ik probeer het heir wand op die ander e helpe ze niet ze steure je alleen naar die 500 000 zinnen gezeik dieje helemaal door moet leze call back is iets met new SetTimer = maar uhm? ( kheb nog nooit met settimer gewerkt) Bewerkt: 1 juli 2008 door legalcops Reageren
Sandra Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 i made so much scripts but all with out problems this is my first oproblem Dat geloof ik niet, als jij al veel scripts hebt gemaakt, MOET je nu wel kunnen zien wat je fout gedaan hebt. Kijk nou eens waar je die regel (SetTimer) geplaatst hebt.... Zet die nou eens in je OnGameModeInit-callback, en dan zal het wel opgelost zijn..... Reageren
legalcops Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) NVM thnx sandra* , dat noem je dus helpe:P lol Bewerkt: 1 juli 2008 door legalcops Reageren
Sandra Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Geplaatst: 1 juli 2008 NVM thnx sandra* , dat noem je dus helpe:Plol Nou, dit forum is voor support, niet dat wij voor jou kant-en-klare scripts gaan maken. Zoals Y_less ook al zei, we zijn er om je de goede kant op te sturen, niet om alles voor je te maken. Tuurlijk kunnen en zullen we wel eens kant en klare script geven, maar we willen graag dat jij het zelf leert. Je leert namelijk niet door het anderen te laten maken. Uit die pawn-lang.pdf die we je op het sa:mp forum hebben gegeven, kan je al heel veel info halen. Ook de wiki van sa:mp =>klik<= is een soort bijbel voor sa:mp Ook op dit forum staan een paar tutorials die eens kan doorlezen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.