Jump to content

Kate in Funland


Scarface92

Recommended Posts

Heel jammer, als ik dat had geweten had ik wel een 360 gekocht (VORIGE WEEK!!!)...

Maar dit is overigens geen bug of glitch, want dit zei ze ook toen ik een poos bleef wachten toen ik een auto in ging, dus het is niet voor de kermis, helaas voor jullie.

Link to comment
Delen op andere websites

Heel jammer, als ik dat had geweten had ik wel een 360 gekocht (VORIGE WEEK!!!)...

Maar dit is overigens geen bug of glitch, want dit zei ze ook toen ik een poos bleef wachten toen ik een auto in ging, dus het is niet voor de kermis, helaas voor jullie.

Maar er was bij mij helemaal geen voertuig in de buurt, best wel raar dat ze het toevallig zij toen ik voor één attractie stond. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, helaas voor de PS3 bezitters. Btw, ik weet bijna zeker dat het park open zal gaan als je de content download.

De download content komt uit in augustus, dus ook in de zomer. En dat is wanneer het park open gaat.

'Come Back in the Summer' :engel:

Zit jij er even mooi naast! :puh: Wist je dan niet dat de content uitgesteld wordt tot begin 2009? Lees maar even mee... :erm::cry:

Link to comment
Delen op andere websites

Heel jammer, als ik dat had geweten had ik wel een 360 gekocht (VORIGE WEEK!!!)...

Maar dit is overigens geen bug of glitch, want dit zei ze ook toen ik een poos bleef wachten toen ik een auto in ging, dus het is niet voor de kermis, helaas voor jullie.

er word wel over gesproken dat er ook een update voor gta4 komt op de ps3

zeg me als ik fout ben

Link to comment
Delen op andere websites

(...) volgens mij toch niet voor de PS3.

Oooo, sorry. Ik dacht dat er werd gepraat over de Archievements van de X-doos. Dat heb je als er zoveel quotes staan in een bericht. :Y

:bier:Wat zijn aRchievements?

Bewerkt: door KronicSmoker187
Link to comment
Delen op andere websites

:bier: Wat zijn aRchievements?

:schater: Idd, neem er nog één! aRchievements zijn ge-archiveerde documenten, toch? lol

ONTOPIC

Ik neem even de vrijheid om de hier ontstane verwarring recht te trekken. Laat ik even beginnen met het verschil uit te leggen tussen een update en downloadable content (DLC):

update

Een softwaretechnische toevoeging of wijziging die de processen in de software verbeterd. Een update zorgt dat bijvoorbeeld de online functie beter loopt, of dat je console beter correspondeert met je game etc. etc.

downloadable content (DLC)

DLC is iets wat daadwerkelijk iets toevoegt aan jou game plezier. Extra auto's voor een racegame, nieuwe shirts voor FIFA etc. Vergelijkbaar met de "mods" die je voor de pc versies van GTA kan maken/downloaden, maar dan voor een console.

Nu de verwarring over de consoles. Microsoft heeft een substantiëel bedrag afgetikt op tafel bij R* voor exclusieve DLC. Dat houdt dus in dat R* voor de 360 exclusieve toevoegingen gaat aanbieden via XboX LIVE. 360 Only dus. Dit exclusieve deel gaat zeer waarschijnlijk missies e.d. bevatten. Deze exclusieve DLC wordt in twee delen gereleased. De eerste release was aangekondigd voor augustus.

Inmiddels is uit de gepresenteerde kwartaalcijfers van R*/Take2 gebleken dat deze eerste release is verschoven naar het eerste kwartaal van 2009. Boekhoudtechnisch loopt het eerste kwartaal van 2009 van 28 november 2008 t/m 28 februari 2009. Klinkt gek, maar heeft wereldwijd te maken met de feestdagen in december..

Naast de exclusieve DLC kunnen we voor beide consoles ook "gewone" DLC verwachten. Deze verwachting schets ik op basis van een artikel van Sony, waarin gereageerd werd op de aankondiging van de exclusieve DLC van Microsoft. (volg je het nog?) De uitlatingen hierin door een topman van Sony, kwamen erop neer dat er voor de ps3 gamers weinig te treuren viel, aangezien er ook gewone DLC voor GTA IV te verwachten is.

Nu terug op de kermiskwestie met Kate, die je beschrijft in je beginpost. Iscariah en ik hebben, na scherp opmerken van Iscariah, een groot vermoeden dat veel van de dingen die hier op het forum al uitgebreid zijn besproken, zoals de vingerloze handschoenen uit de screenshots, de te beklimmen telefoonpalen etc. uit de game zijn gehaald, puur om later te releasen als DLC voor beide consoles. Dit is uiteraard pure speculatie, maar denk even met ons mee:

De bussen staan er, de bushokjes ook. R* heeft ver voor de release van de game zoals we die nu kennen ooit aangekondigd dat ook dit deel van het openbaar vervoer in Liberty City te gebruiken zou zijn. Ook heeft R* gemeld dat er een veerdienst zou zijn van het ene naar het andere eiland. De veerboot mist nog, het veerstation zelf zit wél in de map. De kermis staat er, de attracties werken alleen nog niet..

Ik heb een sterk vermoeden dat dergelijke zaken op beide consoles worden geactiveerd via DLC. Het zou verklaren waarom R* helemaal niets laat zien van de DLC: We kennen de inhoud al, want die hebben we allang gezien op de screenshots op www.rockstargames.com/IV vóór 29 april jl.

Ik ga zelf vandaag nog uitproberen of ik tijdens een date met iemand ook dergelijke uitlatingen te horen krijg, want het zou mij niet verbazen als het idd zo is dat de kermis nog geopend wordt. In de game wordt inderdaad een keer gemeld dat de kermis heropend wordt, en dat de releasedate van de DLC na de release van de game zelf is opgeschoven voor de boekhouding, staat natuurlijk los van de reeds ingesproken ingame teksten...

We wachten in spanning af. Althans ik! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...