Jump to content

vraagje


rubbie92

Recommended Posts

Je bedoelt waarschijnlijk Florian Cravic, die je een Infernus[/font] gaat geven. Maar ik snap niet helemaal of je dat ook bedoelt, want ik kan je vraag niet zo goed lezen. (Gebruik punten en komma's, niet vervelend bedoelt ofzo)

Link to comment
Delen op andere websites

Heb je een icoontje op je radar van Bernie? Zoja, ga daar dan naartoe en neem een auto mee. Als je geen auto hebt en je gaat in de marker staan dan komt er een bericht dat je geen auto hebt en gebeurt er verder niks.

ik denk dat je de Infernus[/font] bedoeld. Bernie is je gewoon dankbaar voor wat je voor hem hebt gedaan en daarom geeft hij je een Infernus[/font] cadeau! Een Infernus[/font] die je maar heel zelden tegenkomt en hij is erg snel. Er zijn veel mensen die dit de mooiste auto van GTA IV vinden en hij is erg zeldzaam en moeilijk te krijgen. Die auto is zeker een plekje op je parkeerplaats waard! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ik zit aan 50% , en ik moet naar nen homo gaan en ik zie een auto , een lamborginie met vlinderdeuren en ga erin maar de naam gaat af het mapje en ik hoor niets meer van hem.

Ehm, man, maakt 't wat uit? Je hebt een mooie snelle auto en je vraagt je af of die homo je terug belt? Nou ik zou blij zijn. En als je toch iets verkeerds hebt gedaan, dan maakt het niet uit, want je hoeft zijn missie's niet persee te doen. Alleen voor de 100%.

Zo niet, als je de infernus al hebt, dan belt hij je niet.[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Florian/Bernie zal je inderdaad niet meer bellen nadat hij je die Infernus van zijn vriendje Bryce Dawkins heeft geschonken. Je kan hem echter nog één keer zien, maar dat is alleen wanneer je op het einde van de Storyline voor 'Deal' hebt gekozen. Wanneer je dit gedaan hebt, zal je Bernie op de trouw van Roman en Mallorie als een bezetene zien rondhuppelen. Dit is niet het geval wanneer je voor revenge hebt gekozen.

Bewerkt: door Svenie
Link to comment
Delen op andere websites

(...) Je kan hem echter nog één keer zien. (...)

Hij staat volgens mij dan ook in de meest zuidelijkste Perseus met een net pak aan. Maar ik kan me natuurlijk ook verwarren met iemand anders. ;) Trouwens, als je in de Infernus zit dan zal Niko Bernie/Florian nog een keer opbellen om het te bedanken voor de auto. :)

Link to comment
Delen op andere websites

ik zit aan 50% , en ik moet naar nen homo gaan en ik zie een auto , een lamborginie met vlinderdeuren en ga erin maar de naam gaat af het mapje en ik hoor niets meer van hem.

Hoeft ook niet, die auto is gewoon een cadeau van Bernie áka Florian áka die homo :$

Btw: die deuren heten Suicide Doors of Vleugeldeuren, geen Vlinderdeuren :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

kan ik er nog een bemachtigen?????

Een paar manieren op een lijst:

  • Als je in een Infernus zit dan rijden er opeens ook andere zeldzame auto's rond dus sta gewoon even stil in een Infernus op je parkeerplaats en als je een Infernus ziet rijden stap je uit en pak je die, de auto waar je al in zat staat al op de parkeerplaats dus daaar hoef je je geen zorgen om te maken. ^_^
  • Tijdens de races van Brucie zie je bij de start ook vaak snelle/zeldzame auto's tussen. Als je er een wil steel je hem gewoon voor dat de rave begint. :Y
  • Tijdens de CarThefts van Stevie kun je hem ook bemachtigen. Wanneer je de Infernus voor Stevie moet stelen breng je hem niet naar zijn garage maar naar jou'n parkeerplaatsje. Als je dan weer terug gaat naar de plek waar de Infernus eerst stond zal hij er weer gewoon staan en kun je verder met de CarTheft, op die manier kun je zoveel Infernussen krijgen als je zelf wil! :tu:

Deze 3 manieren wist ik even uit mijn hoofd, er zijn vast wel meer manieren maar deze 3 zijn wel de makkelijksten.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...