GTAIVOwns Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Ik weet niet of er al een forum van is. maar ben nou bezig met 6 sterren wanted maar er is geen leger geen tank de enige wagens die dan komen zijn gewone politie wagens wel swat busjes en helicopter maar geen leger. vertel me of ik het fout heb of hoe je het anders krijgt of zoiets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Visser23 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Klopt. Rockstar heeft geen tanks in GTA IV gedaan. Als je 6 sterren hebt krijg je alleen maar politie auto's, n.o.o.s.e. busjes en helikopters achter je aan. In de helikopter zitten 2 mensen met een mitrailleur en 1 met een sniper. De sniper kan je in 1 keer omleggen, en dan maakt het niet uit hoeveel health je nog hebt. Kies dus een goed plekje uit waar de sniper je niet kan raken. Tanks komen toch niet dus daar hoef je je niet druk om te maken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Klopt. Rockstar heeft geen tanks in GTA IV gedaan. Als je 6 sterren hebt krijg je alleen maar politie auto's, n.o.o.s.e. busjes en helikopters achter je aan. In de helikopter zitten 2 mensen met een mitrailleur en 1 met een sniper. De sniper kan je in 1 keer omleggen, en dan maakt het niet uit hoeveel health je nog hebt. Kies dus een goed plekje uit waar de sniper je niet kan raken. Tanks komen toch niet dus daar hoef je je niet druk om te maken. gelukkig niet dat zou echt niet passen in de stad Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTAIVOwns Geplaatst: 1 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Natuurlijk wel net zo´n vette tank als in gta sa zou wel vet zijn en allemaal van die leger bussen in de nieuwe STYLE Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Miek Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 GTA IV moest en zal realistisch blijven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
dynastus Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 GTA IV moest en zal realistisch blijven. En daarom heb ik spijt dat ik niet op sr2 kon wachten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sjorszzz Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 (bewerkt) Je weet maar nooit het zou kunnen die tanks want rockstar zei eerst ook dat er geen grote vliegtuigen in het spel zaten. En die bleken er later dus toch in te zitten. Je kunt er dan misschien niet instappen om met te gaan vliegen maar het feit is wel dat ze er in zitten. En je kunt er ook in komen en mee vliegen via een glitch ofzo, tenminste dat heb ik gezien in een filmpje op youtube. Ik moet het nog wel zelf gaan uitproberen. als je meer intresse hebt tik dan eens gewoon op youtube in: GTA IV how to unlock a plane with a glitch. Als je zo iets in tikt krijg je genoeg resultaten. Sorry voor het kleine stukje off topic. Bewerkt: 1 juli 2008 door Sjorszzz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Uitroepteken Geplaatst: 1 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2008 Alsof het zoveel uitmaakt, ik vind juist beter dat het NOOSE team erin zit i.p.v. het leger. Is realistischer en die legertrucks en tanks maakten in een keer je auto kapot. Nu heb je tenminste nog kans om het te overleven. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2008 R* heeft alleen de vliegtuigen en het leger eruit gehaald omdat dat niet realistisch is. In het echt is er toch ook niet iemand die zomaar in een vliegtuig kan gaan zitten? En in het echt zetten ze het hele leger toch ook niet op 1 man. GTA IV is gewoon met 1 woord, realistisch. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zfn Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2008 Ik vind gevolg van 6 sterretjes persoonlijk wel genoeg.. :x Ik hoef niet zozeer ook nog eens een leger achter m'n kont aan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2008 ja ik zie ook liever geen tank door de straten van liberty city scheuren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
FerryN Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2008 R* heeft alleen de vliegtuigen en het leger eruit gehaald omdat dat niet realistisch is. In het echt is er toch ook niet iemand die zomaar in een vliegtuig kan gaan zitten? En in het echt zetten ze het hele leger toch ook niet op 1 man. GTA IV is gewoon met 1 woord, realistisch. Ja, realistisch. Ik kan met een bus een slipomkeer bocht maken, heel realistisch ja. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2008 R* heeft alleen de vliegtuigen en het leger eruit gehaald omdat dat niet realistisch is. In het echt is er toch ook niet iemand die zomaar in een vliegtuig kan gaan zitten? En in het echt zetten ze het hele leger toch ook niet op 1 man. GTA IV is gewoon met 1 woord, realistisch. Ja, realistisch. Ik kan met een bus een slipomkeer bocht maken, heel realistisch ja. hahah ..maar voor de rest van het spel is het wel erg realistisch mijn mening dan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Hackman Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2008 (bewerkt) (...) Ik kan met een bus een slipomkeer bocht maken, heel realistisch ja. Té realistisch kan ook. Wil jij dat je naar een schot een been kwijt bent? Realistisch is leuk alleen overdrijven is ook een vak. Zo zijn er trouwens ook nog wel meer dingen, even een lijstje: Met een hamburger is al het bloed op je kleren verdwenen en heb je volle Health Je Cheaten Kiki[/font] kan je wanted laten verdwijnen Carmen[/font] kan je levens terug geven via de telefoon En nog veel meer! @FerryN: Het is realistisch, niet té realistisch. @Hayte: Een rechtzaak zonder dat je zelf aanwezig bent? Bewerkt: 2 juli 2008 door hackman Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
rjravi1 Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2008 (...) Ik kan met een bus een slipomkeer bocht maken, heel realistisch ja. Té realistisch kan ook. Wil jij dat je naar een schot een been kwijt bent? Realistisch is leuk alleen overdrijven is ook een vak. Zo zijn er trouwens ook nog wel meer dingen, even een lijstje: Met een hamburger is al het bloed op je kleren verdwenen en heb je volle Health Je Cheaten Kiki[/font] kan je wanted laten verdwijnen Carmen[/font] kan je levens terug geven via de telefoon En nog veel meer! dat ook te realistisch is toch een beetje irri zonder was fantasie zou het spel niet leuk zijn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.