Jump to content

6 sterren wanted


GTAIVOwns

Recommended Posts

(...) Ik kan met een bus een slipomkeer bocht maken, heel realistisch ja. :duh:

Té realistisch kan ook. Wil jij dat je naar een schot een been kwijt bent? Realistisch is leuk alleen overdrijven is ook een vak. Zo zijn er trouwens ook nog wel meer dingen, even een lijstje:

  • Met een hamburger is al het bloed op je kleren verdwenen en heb je volle Health
  • Je Cheaten
  • Kiki[/font] kan je wanted laten verdwijnen
    ooit gehoord van advocaten?
  • Carmen[/font] kan je levens terug geven via de telefoon
  • En nog veel meer!

btw,

Je weet maar nooit het zou kunnen die tanks want rockstar zei eerst ook dat er geen grote vliegtuigen in het spel zaten.

En die bleken er later dus toch in te zitten. knipoog.gif

Je kunt er dan misschien niet instappen om met te gaan vliegen maar het feit is wel dat ze er in zitten.

En je kunt er ook in komen en mee vliegen via een glitch ofzo, tenminste dat heb ik gezien in een filmpje op youtube.

Ik moet het nog wel zelf gaan uitproberen.

als je meer intresse hebt tik dan eens gewoon op youtube in: GTA IV how to unlock a plane with a glitch.

Als je zo iets in tikt krijg je genoeg resultaten. knipoog.gif

gast, dat is of van LCS, of gewoon nep, en ik denk niet dat tanks er ik kunnen komen, aangezien het spel al uit is...

en vliegtuigen... jij neemt alles te letterlijk...

wat ze bedoelden is dat je ze niet kon besturen...

Link to comment
Delen op andere websites

(...) Ik kan met een bus een slipomkeer bocht maken, heel realistisch ja. :duh:

Té realistisch kan ook. Wil jij dat je naar een schot een been kwijt bent? Realistisch is leuk alleen overdrijven is ook een vak. Zo zijn er trouwens ook nog wel meer dingen, even een lijstje:

  • Met een hamburger is al het bloed op je kleren verdwenen en heb je volle Health
  • Je Cheaten
  • Kiki[/font] kan je wanted laten verdwijnen
  • Carmen[/font] kan je levens terug geven via de telefoon
  • En nog veel meer!

Uhmm sorry hoor, maar jij zei dat IV in een woord, Realistisch was.

Dus kijk naar eens jezelf.

En nu zeg je dat IV weer niet realistisch vind, je praat dubbel.

Bewerkt: door FerryN
Link to comment
Delen op andere websites

R* heeft alleen de vliegtuigen en het leger eruit gehaald omdat dat niet realistisch is. In het echt is er toch ook niet iemand die zomaar in een vliegtuig kan gaan zitten? En in het echt zetten ze het hele leger toch ook niet op 1 man. GTA IV is gewoon met 1 woord, realistisch.

Ja, realistisch.

Ik kan met een bus een slipomkeer bocht maken, heel realistisch ja. :duh:

Ik moest hier gewoon even op reageren, dit zou namelijk best kunnen in het echt, alleen niemand is gek genoeg om het te proberen (en onder de knie te krijgen) in GTA is het weliswaar misschien te makkelijk, in het echt zou je hier wel lang voor moeten oefenen...

Link to comment
Delen op andere websites

R* heeft alleen de vliegtuigen en het leger eruit gehaald omdat dat niet realistisch is. In het echt is er toch ook niet iemand die zomaar in een vliegtuig kan gaan zitten? En in het echt zetten ze het hele leger toch ook niet op 1 man. GTA IV is gewoon met 1 woord, realistisch.

Ja, realistisch.

Ik kan met een bus een slipomkeer bocht maken, heel realistisch ja. :duh:

Ik moest hier gewoon even op reageren, dit zou namelijk best kunnen in het echt, alleen niemand is gek genoeg om het te proberen (en onder de knie te krijgen) in GTA is het weliswaar misschien te makkelijk, in het echt zou je hier wel lang voor moeten oefenen...

Nou, denk dat het wel kan, met heel veel rijkunsten en controle over die bus,

Auto's is weliswaar makkelijk, een bus moet je een groot terrein hebben, ik deed dat dus op Star Junction.

Plus nog eens, in het echt heb je snel de kans dat die bus omslaat, of gewoon te veel grip heeft en dan vol achteruit gaat, en je moet een goede snelheid ervoor hebben.

Kortom, met een standaard bus gaat het heel moeilijk.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...