Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Beste Leden,

Ik speel voor het eerste GTA VC op m'n PC,en

hij werkt vlot bij menu's maar cutscenes hapert hij altijd

en ik doe ik de gameplay 10 minuten erover om nar een blok te rijden

omdat hij zo hapert.

Mijn CD speler is niet DVD compatibel,alleen disc compact.

Ik heb geen graficshe kaarten alleen Widows XP(en 2000).

op 2000 werkt hij dan helemaal niet en m'n PC loopt dan vast en moet destekker uittrekken.

Kan iemand dit verklaren?

MVG,

Miek

Geplaatst: (bewerkt)
Beste Leden,

Ik speel voor het eerste GTA VC op m'n PC,en

hij werkt vlot bij menu's maar cutscenes hapert hij altijd

en ik doe ik de gameplay 10 minuten erover om nar een blok te rijden

omdat hij zo hapert.

Mijn CD speler is niet DVD compatibel,alleen disc compact.

Ik heb geen graficshe kaarten alleen Widows XP(en 2000).

op 2000 werkt hij dan helemaal niet en m'n PC loopt dan vast en moet destekker uittrekken.

Kan iemand dit verklaren?

MVG,

Miek

voldoet je pc wel aan eigenschappen waarmee je het spel moet spelen ..bijv: een goede video card

save jij tijdens het cheaten of zijn er progamma's aan wanneer je het spel speelt

test hier je speedtes, upload,download, ping enz

http://www.speedtest.net/

Bewerkt: door rjravi1
Geplaatst: (bewerkt)

Zoals rjravi1 al zei voldoet je computer waarschijnlijn niet aan de minimale systeemeissen. Hier kun je de systeemeissen vinden. Kijk even of je computer voldoen aan deze eissen. Om te kijken welke processor, videokaart etc je hebt moet je even op start klikken, dan uitvoeren. typ dan "dxdiag" en druk op enter :Y

Mischien dat het wat helpt om de instellingen in VC wat te verlagen, zoals een lagere resolutie, minder drawdistace etc. ^_^

Bewerkt: door tommatje
Geplaatst:

Zoals hierboven mij al is vermeld, kan waarschijnlijk jou pc Gta VC absoluut niet aan. Verder heb je voor VC geen DVD speler nodig maar is een CD speler goed genoeg. Verder zie ik in jou post staan dat je niet eens een grafische kaart hebt? Dat lijkt me toch wel noodzakelijk om uberhoud games te spelen, nietwaar? Of heb je een standaard kaart op je moederbord? In iedergeval kijk inderdaad eerst maar even of je systeemeisen voldoen die je gemakkelijk kunt lezen en vinden in de bovenstaande posts.

Geplaatst:

Zonder videokaart is het uberhaupt geen beeld.

Ik denk dat ie een Onboard bedoelt.

Kijk hier eens:

Klik hier

Hier staat geen Vice City bij, maar laat hem SA draaien, en vergelijk jouw specs met die van Tommatje link eens.

Ik denk dat jouw geheugen of videokaart niet goed genoeg zijn, of heel misschien je CPU, of misschien wel alle drie.

Later,

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...