Thabit Geplaatst: 28 mei 2004 Rapport Share Geplaatst: 28 mei 2004 Tjah...ewood...wat kan je daarop bedenken? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 12 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2004 Ik denk dat ik het weet: MOVIEWOOD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 12 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 12 juni 2004 Dat is ZO onorigineel en ZO flauw dat het nog wel eens zou kunnen kloppen ook Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jojogta3 Geplaatst: 18 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 18 juni 2004 of hollewood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 21 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 21 juni 2004 of hollewood Ok. En waarom hollewood? Wat is holle? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 22 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2004 Mensen, ik dacht dat jullie dit al wisten omdat het officieel bekend was, maar laat ik het hier nog even posten: De Grand Theft Auto: San Andreas versie van Hollywood is genaamd: Vinewood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 22 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2004 Heh, heh jullie weten het niet maar rgta san andreas krijgt zijn eigen hollywood: vinewood. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MightyDuck Geplaatst: 22 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 22 juni 2004 Of mischien is dit het eerste geintje van San andreas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Marius Geplaatst: 23 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2004 Nee het staat in 1 van de engelse previews en de makers daarvan waren bij de E3 dus dat is geen geintje. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 23 juni 2004 Rapport Share Geplaatst: 23 juni 2004 Vinewood... Vinewood... Dat doet me ergens aan denken... Ik zoek het op... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kareem Geplaatst: 8 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2004 het is VINEWOOD !!! <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 8 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 8 augustus 2004 :huh: Dat zeg ik ook..? Anyway... Ik heb nog niet gevonden wat ik bedoelde, maar Vinewood is wel een bestaande naam in Amerika, veelal voor luxe wijken en appartementen (makes sence). Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Chi Geplaatst: 11 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 11 augustus 2004 :huh: Dat zeg ik ook..?Anyway... Ik heb nog niet gevonden wat ik bedoelde, maar Vinewood is wel een bestaande naam in Amerika, veelal voor luxe wijken en appartementen (makes sence). Vinewood, KS (Kansas) Map Vinewood is een stad in Kansas, USA. Zo, nu ziet iedereen dat Lantyz toch gelijk had. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
East Coast Crip Geplaatst: 24 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 24 augustus 2004 Kansas waar ligt me da toch ni bij la en san fransisco Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gta Gangsta Geplaatst: 25 augustus 2004 Rapport Share Geplaatst: 25 augustus 2004 in san andreas zit tog zo'n bord en dan staat er VINEWOOD Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.