Jump to content

ps3 firmware 2.40


HoutwormNL

Recommended Posts

En even een kleine offtopic vraag, nouja twee,

Zoals Jesse vroeg, wat is PS Smooth?

Dat je PS3 beter (spellen) draait?

En wat is Folding@Home?

Ik heb het geactiveert, en na wat updates kreeg ik een wereldbol.

En het kompleet te laten laden, duurde bijna 7 uur.

Voor zelfde geld is het rommel en heb ik die 7 uur voor niks verspilt.

Later,

Folding@home is wel nuttig, elke seconde dat dat draait wordt jou PS3 gebruikt door allemaal universiteiten enz om ziektes te genezen...

Als je goed gelezen had, zei ik niet, het is rommel, maar ik zei, voor zelfde geld is het rommel.

En ik wist niet waarvoor het was, had wel gelezen met ziektes, maar wist niet waarvoor.

Maar dan kan ik 7 uur lang die wereldbol aanzien?

ik heb er van begrepen dat je je CPU (of gewoon je PlayStation) als het ware "doneert" aan universiteiten die dan ziektes op lossen en andere dingen...

maar het idee er van is is dat je je PS3 gewoon aan laat staan en wegloopt...

alhoewel, als je aan het eind de elektriciteit rekening krijgt, ben je er minder blij mee :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 33
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • HoutwormNL

    6

  • Dx11

    4

  • FerryN

    3

  • rjravi1

    3

Top Posters In This Topic

Inderdaad, dit zou nog kunnen. De technische mogelijkheden zijn er nu op de PS3. Dus ik gok erop dat er misschien binnen 2 weken een patch van Rockstar komt.

laten we hopen dat het zo is :Y

Link to comment
Delen op andere websites

ff een vraagje klinkt miss dom maar mat is ps smooth ??

ps smooth laat het beeld verlopen zeg maar voor als je geen hd scherm hebt

vnd het jammer dat je niet op internet kan ingame of op mijn minst ff een plaatje (lees hidden package kaart) bekijken :N

dit kan wel maar niet bij alle spellen

En even een kleine offtopic vraag, nouja twee,

Zoals Jesse vroeg, wat is PS Smooth?

Dat je PS3 beter (spellen) draait?

En wat is Folding@Home?

Ik heb het geactiveert, en na wat updates kreeg ik een wereldbol.

En het kompleet te laten laden, duurde bijna 7 uur.

Voor zelfde geld is het rommel en heb ik die 7 uur voor niks verspilt.

Later,

ik vind het niet zinloos folding@home is van stanford university 1 ps3 kan niks doen

maar 2 miljoen wel 2 mijoen playstations samen hebben zon hoog cpu dat samen heb je een supercomputer die over 200 jaar nog niet is uitgevoneden dus dan kunnen ze alles 200 miljoen keer zo snel berekenen

het wordt gebruikt voor onderzoek naar ziektes hoe ze ontstaan hoe kan je het tegengaan HOE GAAT HET WEG

ik heb mijn ps3 altijd aanstaan en folding@home staat op autostart dus als ik 10 minuten afwezig ben start folding@home op

het is voor een goed doel als jij je ps3 neit gebruikt

nog meer op of aanmerkingen?

Link to comment
Delen op andere websites

Bedankt voor 't informeren over Folding@home. :7

Geen denken aan dat ik die troep installeer (Goede doelen zijn zoiezo troep, waarom krijg ik niks te horen van bijvoorbeeld dat idiote astmafonds? Ik geloof er niet echt in :7)

Mijn PS3 staat toch uit als ik niet aan 't spelen ben, dus dat komt mooi uit.

Anyhow, heb de update al vanaf de eerste dag dat de update uit is. Maar sneller? Neuh... Smoother? Neuh... Het XMB menu is daarentegen wel handig. Ergerde me dood aan het feit dat ik geen ontvangen berichten kon lezen als ik aan 't gamen was.

Link to comment
Delen op andere websites

Is tijdelijk niet meer te downloaden.

Belangrijke informatie over PLAYSTATION®3 Systeem Software v2.40

Door een aantal PS3 gebruikers werd gerapporteerd dat de XMB (XrossMediaBar) niet meer wordt getoond na het

updaten van het PS3 systeemsoftware versie 2.40.

Wij hebben het systeem software versie 2.40 tijdelijk offline gehaald en zijn momenteel de oorzaak van dit probleem aan het onderzoeken.

Zodra wij klaar zijn om het systeem software update te hervatten, zullen wij dit via onze website en de forums aankondigen.

Onze excuses voor het ongemak.

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand hoe je bij de muziek scherm kan komen om de volume te stellen en verder/terug kan spoelen als je aan het internetten bent ??

Helemaal bovenaan het rijtje van muziek kijken, daar staat de vernieuwde player.

Link to comment
Delen op andere websites

weet iemand hoe je bij de muziek scherm kan komen om de volume te stellen en verder/terug kan spoelen als je aan het internetten bent ??

Helemaal bovenaan het rijtje van muziek kijken, daar staat de vernieuwde player.

THNX had ik helemaal nog niet gezien. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog wel een vraagje

hoe krijg je een tropy oftewijl een trofee

Is nog niet ondersteunt;

Sony heeft gezegd dat bijna alle games trophies zullen krijgen. De meeste oude games krijgen dit door middel van een patch voor de desbetreffende game. Toch zijn niet alle developers bereid om dit te doen. Insomniac heeft al laten weten geen tijd en geld te steken in een patch voor Resistance en Ratchet & Clank: Tools of Destruction. Ook Infinity Ward en 2K Games hebben aangegeven om geen patch uit te brengen voor Call Of Duty 4 en Civilization Revolution.

Bron

oftewel, over GTAIV is nog niks zeker.

Bewerkt: door Dx11
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...