Jump to content

Welke voeding?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey,

Welke voeding ben ik nodig met de volgende hardware?

Nvidia 9800GTX

P5n-d

Dual core e8400

En overige dingen zoals hdd etc..

En zouden jullie eentje uitkunnen zoeken? die goed is. Voor een zo goedkoop mogelijke prijs :$

En is er een mogelijkheid om te kijken hoeveel watt mijn huidige voeding heeft? Zonder mijn kast open hoeven te maken?

grtz,

GtaSlave

Bewerkt: door GtaSlave
Geplaatst:

Ik denk dat je wel een voeding van zo'n 600 watt nodig hebt. Je huidige voeding is niet te checken zonder je kast open te maken omdat je het met geen een programma kan oproepen. De paneel van de zijkant eraf halen is genoeg, dan staat het gewoon op de zijkant van de voeding.

Geplaatst:
Ik denk dat je wel een voeding van zo'n 600 watt nodig hebt. Je huidige voeding is niet te checken zonder je kast open te maken omdat je het met geen een programma kan oproepen. De paneel van de zijkant eraf halen is genoeg, dan staat het gewoon op de zijkant van de voeding.

oke bedankt:)

Geplaatst:

Hou er rekening dat bij belasting van een voeding er meer watt nodig is.

Ik zelf heb wat onderzoek en navraag gedaan. 1 9800GTX kaart heeft 2 PCI-e stroom voorziening nodig. Dus als ik jou was zou ik voor een 800 WATT voeding gaan. Ben je gelijk voorbereid op alle problemen.

Ik zelf ga later een 2e 9800GTX black edition inbouwen met als doel voor ogen: SLI. Daarom heb ik gekozen voor een 1000WATT CoolerMaster voeding. :)

Geplaatst:

Koop geen 9800GTX.... Koop een HD4850, goedkoper, sneller en energie zuiniger. Met een 520 watt voeding moet je het ook al kunnen redden. Klik Zeer stabiele en A+ Merk voeding, ook is deze voeding modulair (houd in dat niet alle kabels vastzitten) zodat er minder kabels in je kast zitten. Je klikt alleen diegene erin die je nodig hebt.

Geplaatst:
Ik gebruik zelf ook 600W voeding van OCZ, hier en ik heb ongeveer dezelfde PC:

Ik heb deze PC al 2 weken en tot nu toe nog geen enkele probleem, dus 600W is genoeg ;).

Bedankt. Ik had gister toevallig precies dezelfde voeding uitgezocht op Azerty.

Dit word mijn systeem: ( onderdelen die missen, zet ik over van mijn huidige pc )

Klik.

Geplaatst: (bewerkt)

Neem een HD4850 i.p.v. de 9800GTX

EDIT:

Betere computer voor minder geld. Omdat jij graag een 600W voeding wilt van OCZ heb ik die er voor je in gedaan.

pc_598.jpg

Als je niet gelooft dat de HD4850 beter is dan de 9800GTX bekijk dan deze benchmarks even:

Klik

Ga ook naar de volgende pagina's zodat je verschil helemaal ziet.

Bewerkt: door Thundercover
Geplaatst:

Is die ook beter op hooge resolutie?

>>> Door Thundercover: Voor iedereen: quote alsjeblieft niet het bericht dat boven je staat, of haal tenminste het plaatje eruit. Onnodige quotes eruit gehaald.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...