GtaSlave Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 (bewerkt) Hey, Welke voeding ben ik nodig met de volgende hardware? Nvidia 9800GTX P5n-d Dual core e8400 En overige dingen zoals hdd etc.. En zouden jullie eentje uitkunnen zoeken? die goed is. Voor een zo goedkoop mogelijke prijs :$ En is er een mogelijkheid om te kijken hoeveel watt mijn huidige voeding heeft? Zonder mijn kast open hoeven te maken? grtz, GtaSlave Bewerkt: 2 juli 2008 door GtaSlave Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Ik denk dat je wel een voeding van zo'n 600 watt nodig hebt. Je huidige voeding is niet te checken zonder je kast open te maken omdat je het met geen een programma kan oproepen. De paneel van de zijkant eraf halen is genoeg, dan staat het gewoon op de zijkant van de voeding. Reageren
GtaSlave Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Ik denk dat je wel een voeding van zo'n 600 watt nodig hebt. Je huidige voeding is niet te checken zonder je kast open te maken omdat je het met geen een programma kan oproepen. De paneel van de zijkant eraf halen is genoeg, dan staat het gewoon op de zijkant van de voeding. oke bedankt:) Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Hou er rekening dat bij belasting van een voeding er meer watt nodig is. Ik zelf heb wat onderzoek en navraag gedaan. 1 9800GTX kaart heeft 2 PCI-e stroom voorziening nodig. Dus als ik jou was zou ik voor een 800 WATT voeding gaan. Ben je gelijk voorbereid op alle problemen. Ik zelf ga later een 2e 9800GTX black edition inbouwen met als doel voor ogen: SLI. Daarom heb ik gekozen voor een 1000WATT CoolerMaster voeding. Reageren
Woetsha Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 (bewerkt) Ik gebruik zelf ook 600W voeding van OCZ, hier en ik heb ongeveer dezelfde PC: nVidea 9800GTX 512MB Asus P5K Intel dual core E8400 3.0 Ghz 750 GB HDD Samsung SpinPoint F1 Ik heb deze PC al 2 weken en tot nu toe nog geen enkele probleem, dus 600W is genoeg . Bewerkt: 2 juli 2008 door Woetsha Reageren
xgaming Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Koop geen 9800GTX.... Koop een HD4850, goedkoper, sneller en energie zuiniger. Met een 520 watt voeding moet je het ook al kunnen redden. Klik Zeer stabiele en A+ Merk voeding, ook is deze voeding modulair (houd in dat niet alle kabels vastzitten) zodat er minder kabels in je kast zitten. Je klikt alleen diegene erin die je nodig hebt. Reageren
GtaSlave Geplaatst: 3 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Ik gebruik zelf ook 600W voeding van OCZ, hier en ik heb ongeveer dezelfde PC: nVidea 9800GTX 512MB Asus P5K Intel dual core E8400 3.0 Ghz 750 GB HDD Samsung SpinPoint F1 Ik heb deze PC al 2 weken en tot nu toe nog geen enkele probleem, dus 600W is genoeg . Bedankt. Ik had gister toevallig precies dezelfde voeding uitgezocht op Azerty. Dit word mijn systeem: ( onderdelen die missen, zet ik over van mijn huidige pc ) Klik. Reageren
xgaming Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 (bewerkt) Neem een HD4850 i.p.v. de 9800GTX EDIT: Betere computer voor minder geld. Omdat jij graag een 600W voeding wilt van OCZ heb ik die er voor je in gedaan. Als je niet gelooft dat de HD4850 beter is dan de 9800GTX bekijk dan deze benchmarks even: Klik Ga ook naar de volgende pagina's zodat je verschil helemaal ziet. Bewerkt: 3 juli 2008 door Thundercover Reageren
GtaSlave Geplaatst: 3 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Is die ook beter op hooge resolutie? >>> Door Thundercover: Voor iedereen: quote alsjeblieft niet het bericht dat boven je staat, of haal tenminste het plaatje eruit. Onnodige quotes eruit gehaald.<<< Reageren
Kraay Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Wat noem jij een hoge resolutie? Reageren
xgaming Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Als je in de benchmarks kijkt zie je dat ie het opzich wel volhoud. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.