Black Vegetable Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2008 Op het artwork van GTA III (de handleiding, de poster bij het spel, het laadscherm,...) staat een personage dat ik niet kan herkennen. Kenmerken: - Zwart haar - Bril - Grote neus - Flaporen - Draagt een wit hemd met blauwe das - Bruine jas - Blauwe sjaal Weet iemand wie hij is? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ArticLight Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2008 Op het artwork van GTA III (de handleiding, de poster bij het spel, het laadscherm,...) staat een personage dat ik niet kan herkennen.Kenmerken: - Zwart haar - Bril - Grote neus - Flaporen - Draagt een wit hemd met blauwe das - Bruine jas - Blauwe sjaal Weet iemand wie hij is? Hier was al een topic over meen ik. Het is idd niet bekend. Ikzelf denk dat het een Leone member is of Joey. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Vegetable Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2008 Ik denk dat je gelijk hebt als je zegt dat het een leone lid is (Joey heeft ander artwork). PS: Sorry ik wist niet dat hier al een topic over was. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Gino99 Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2008 Ik denk dat je gelijk hebt als je zegt dat het een leone lid is (Joey heeft ander artwork).PS: Sorry ik wist niet dat hier al een topic over was. In een ander topic is dit hele verhaal uitgebreid vertelt dus kijk eens in dat topic Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2008 Mag j mij vertellen WAAR dat topic is. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta_rulez Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2008 Volgens mij had ik het ook al eerder gelezen maar ik ben nu ook wel benieuwd waar het stond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
1974 Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2008 Ze tekenen wel raar die gasten van rockstar,want salvatore ziet er op het artwork ook wel heel anders uit dan in de game. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ElBarto~ Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2008 waarschinlijk een beta versie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Vegetable Geplaatst: 5 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 5 juli 2008 Kan iemand mij aub vertellen hoe dat topic heet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
$NeoSyp$ Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 Het desbetreffende topic is hier te vinden. Helaas zijn ze er ook daar na zes bladzijden niet uitgekomen wie het nou is. Het zijn waarschijnlijk simpelweg geschrapte personages of personages zonder belangrijke rol, zoals Bling aangeeft op de laatste bladzijde. Met vriendelijke groeten, NeoSyp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dark_Zemy Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 juli 2008 Ze tekenen wel raar die gasten van rockstar,want salvatore ziet er op het artwork ook wel heel anders uit dan in de game. Het zal aan de arttekenaar Liggen. Hij heeft het spel niet gespeeld voordat hij tekende (denk ik) Net als in GTA SA zie je tijdens het laden een man in het Oranje gekleed. Waarschijnlijk dacht de tekenaar toen: Oh de Gang heet: ORANGE grove famiily's dus ze zouden ook wel in het oranje zijn gekleed. Miss is dit het zelfde als in GTA III Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Black Vegetable Geplaatst: 16 juli 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 (bewerkt) Die man in het oranje is niet echt oranje, dat is eerder belichting, maar hij heeft blijkbaar wel een belangrijke rol, want voor SA op de PC is hij het logo (zoals Misty voor GTA III, de dame in bikini voor VC, Sal bij LCS en de man met de zonnebril in VCS). Bewerkt: 16 juli 2008 door Black Vegetable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
~Lance Vance Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2008 Die kerel in de bruine kleding in SA is gewoon CJ. Soms zie je wallpapers met Sweet, Ryder, Smoke, en nog een kerel erop. Die kerel is eigenlijk gewoon CJ. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.