FireFighter Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 (bewerkt) Hey, Ik ben van plan als Saints Row 2 op 14 oktober 2008 uitkomt, graag kopen voor de ps3. Nou is het probleem, ik heb geen Xbox, dus ik kan geen Saints Row 1 spelen.En ik weet totaal niet wat voor game het is enz enz.. Zouden jullie mij wat informatie willen geven over Saint row 1/2? Alvast heel er bedankt!! Gr. thegtaman Bewerkt: 3 augustus 2008 door thegtaman Reageren
oostzaan Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Ik zit ook met dit probleem. Maar ik ga hem bij een vriend uitspelen. Denk ik. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Je moet deel 1 inderdaad uitgespeeld hebben, anders begrijp je deel 2 niet. Snap niet waarom ze deel 1 niet op de PS3 uit hebben gebracht, komt denk omdat het onder het standaard van de PS3 zit. Reageren
White Gold Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Hoezo zou je deel 2 niet snappen? Metal Gear Solid 4 was mijn eerste Metal Gear spel en ik snap het verhaal dondersgoed. De Metal Gear serie is daar bovenop nog meer afhankelijk van het verhaal dan een Saints Row.... Overigens speelt Saints Row 2 zich 15 jaar later af en zul je gewoon oude bekenden tegen komen. Zie het als een Vice City en San Andreas, je speelt alleen met hetzelfde persoon. Misschien dat je dingen tegenkomt waarvan je zegt WTF!?, maar dit is niet hinderlijk voor het verdere verhaal. Saints Row 2 heeft gewoon een nieuwe verhaallijn. Er zijn dingen die terug zullen komen maar denk nu niet dat die zo prominent aanwezig zijn dat je de verhaallijn niet meer kan volgen... Saints Row 2 kun je zonder Saints Row gewoon met een gerust hart halen hoor, vooralsnog. De game kan altijd nog floppen Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Als je Saints Row 1 heb uitgespeeld snap je het BETER, zo goed? Reageren
White Gold Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Als je Saints Row 1 heb uitgespeeld snap je het BETER, zo goed? Snap je beter het achtergrond verhaal. Dan is het goed Reageren
FerryN Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Als je Saints Row 1 heb uitgespeeld snap je het BETER, zo goed? Maar er zat niet echt een verhaal in SR als je het mij vraagt. Het ging over twee Gangleden van de Saints, die corrupt waren en op het einde als de Saints alles ownde, naaide ze je flink en ga je dood.[/font] Maarja, Later, Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Och, in films zit precies zo'n zelfde verhaal als in Saints Row. Reageren
FerryN Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Och, in films zit precies zo'n zelfde verhaal als in Saints Row. Maar wat ook jammer was, dat je poppetje amper praatte, hij heeft 5 zinnetjes ofzo gezegd, dus hoop dat dit in SR2 verandert. Later, Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Dat is wel jammer, maar in die lift maakt hij wel een leuke opmerking tegen Johhny. Krijg geen hepetietus. Reageren
snowguard3 Geplaatst: 16 juli 2008 Rapport Geplaatst: 16 juli 2008 Je zal meer praten want als je die Story Trailer kijkt dan praat hij best veel Reageren
Harrison Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Je moet deel 1 inderdaad uitgespeeld hebben, anders begrijp je deel 2 niet. Snap niet waarom ze deel 1 niet op de PS3 uit hebben gebracht, komt denk omdat het onder het standaard van de PS3 zit. Komt omdat ze in 2005 geen PlayStation 3 hadden . Later waren ze al bezig met Saints Row 2, dus had het geen zin meer om Saints Row 1 op de PlayStation 3 uit te brengen . Reageren
Rullez Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Je moet deel 1 inderdaad uitgespeeld hebben, anders begrijp je deel 2 niet. Snap niet waarom ze deel 1 niet op de PS3 uit hebben gebracht, komt denk omdat het onder het standaard van de PS3 zit. Komt omdat ze in 2005 geen PlayStation 3 hadden . Later waren ze al bezig met Saints Row 2, dus had het geen zin meer om Saints Row 1 op de PlayStation 3 uit te brengen . Porten is erg simpel hoor. Reageren
gta_rulez Geplaatst: 17 juli 2008 Rapport Geplaatst: 17 juli 2008 Niet voor iedereen, kijk maar naar EA met Half Life 2. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 18 juli 2008 Rapport Geplaatst: 18 juli 2008 Porten is niet altijd shit, GTA San Andreas is beter op PC dan op PS2. Met Half Life 2 was het wel een drama, maar de PS3 versie van Half Life 2 die in The Orange Box zit geleverd is wel net zo goed als de PC versie. Alleen de gewone Xbox is geen goede console geweest. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.