Jump to content

Saints row 2

Recommended Posts

Geplaatst:
Porten is niet altijd shit, GTA San Andreas is beter op PC dan op PS2. Met Half Life 2 was het wel een drama, maar de PS3 versie van Half Life 2 die in The Orange Box zit geleverd is wel net zo goed als de PC versie. Alleen de gewone Xbox is geen goede console geweest.

Aan GTA op de PC is nog wat veranderd en dit is dan geen directe port. ;)

• Reacties 45
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• DenkaanHenk

16

• Rullez

6

• FerryN

4

• FireFighter

4

Geplaatst:

Wat veranderd? Alleen de graphics zijn beter, geen vastlopingen en je kan meer in de verte kijken. Maar verder niks.

• 2 weken later...
Geplaatst:
Wat veranderd? Alleen de graphics zijn beter, geen vastlopingen en je kan meer in de verte kijken. Maar verder niks.

Dan is de pc alsnog beter tevens kan je modden en zijn sommige bugs verwijderd.

Geplaatst: (bewerkt)

Dit kunnen ze op de huidige generaties ook doen door middel van een patch wat bij de Xbox en PS2 nog niet kon. ;)

Bewerkt: door Rullez
Geplaatst:

Dit kunnen ze op de huidige generaties ook doen door middel van een patch wat bij de Xbox en PS2 nog niet kon. ;)

Wie zegt dat ze het willen patchen?

raakt erg offtopic nu :/ lol
Inderdaad, Blijf A.U.B On-topic!

Jullie zijn nu zelf ook of-topic.

Geplaatst:

Het topic gaat over Saints Row 2 op de PS3, en wat het verhaal was bij het eerste deeltje:

Hey,

Ik ben van plan als Saints Row 2 op 14 oktober 2008 uitkomt, graag kopen voor de ps3.

Nou is het probleem, ik heb geen Xbox, dus ik kan geen Saints Row 1 spelen.En ik weet totaal niet wat voor game het is enz enz.. Zouden jullie mij wat informatie willen geven over Saint row 1/2? Alvast heel er bedankt!!

Gr. thegtaman :cya:

Blijf daar dus mee aan de gang, porten was niet het onderwerp van dit topic als ik me niet vergis. ;)
Geplaatst: (bewerkt)

Wie zegt dat ze het willen patchen?

raakt erg offtopic nu :/ lol
Inderdaad, Blijf A.U.B On-topic!

Jullie zijn nu zelf ook of-topic.

ik zorg tenmisnste dat het ontopic blijft.. :duh:

Anyway..

Uhm topic starter (sorry was je nick name ff kwijt :puh:) ik raad je aan soms even op youtube was missies te kijken, ook kun je op wikipedia kijken (in het engels)

Bewerkt: door frankyyguy
Geplaatst:
Het topic gaat over Saints Row 2 op de PS3, en wat het verhaal was bij het eerste deeltje:
Hey,

Ik ben van plan als Saints Row 2 op 14 oktober 2008 uitkomt, graag kopen voor de ps3.

Nou is het probleem, ik heb geen Xbox, dus ik kan geen Saints Row 1 spelen.En ik weet totaal niet wat voor game het is enz enz.. Zouden jullie mij wat informatie willen geven over Saint row 1/2? Alvast heel er bedankt!!

Gr. thegtaman :cya:

Blijf daar dus mee aan de gang, porten was niet het onderwerp van dit topic als ik me niet vergis. ;)

Saints Row 1 is een vette game met een redelijk verhaal, alleen is het wel kut dat ze het vliegen eruit gehaald hebben. Want niet iedere Xbox 360 bezitter heeft een hardeschijf en die heb je wel nodig voor Saints Row 1, toen die tijd waren ze niet zo ver in de technologie om ook op een memorycard te kunnen vliegen. Saints Row 2 word nog veel vetter, want in Saints Row 2 kun je in vliegtuigen vliegen en basejumpen. En in GTA IV kan dat niet, zo heeft iedere game voor en na delen.

Geplaatst:

Ik heb een paar weken geleden de eerste missie en intro gezien, ik moet zeggen het kan (nog) niet aan GTA IV tippen, maar het ziet er zeker niet slecht uit.

Geplaatst:
Ik heb een paar weken geleden de eerste missie en intro gezien, ik moet zeggen het kan (nog) niet aan GTA IV tippen, maar het ziet er zeker niet slecht uit.

Heb je een link naar de eerste missie en de intro van Saints Row 2?

Geplaatst:
Ik had het ergens op GameKings.tv gezien tussen de nieuws items.

Sorry, ik kan het niet vinden. Had je niet toevallig de eerste missie en de intro van Saints Row 1 gezien? Want Saints Row 1 ziet er ook wel mooi uit.

Geplaatst:

Op Gamekings.tv kan ik hem inderdaad ook niet meer vinden, maar gelukkig wel op youtube. Helaas het intro filmpje niet, maar welde 1e missie. Het filmpje kan je hier bekijken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...