FireFighter Geplaatst: 6 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Op Gamekings.tv kan ik hem inderdaad ook niet meer vinden, maar gelukkig wel op youtube. Helaas het intro filmpje niet, maar welde 1e missie. Het filmpje kan je hier bekijken. Het filmpje is best wel hard alleen die politie mannetjes zijn weer dom... Ze doen precies hetzelfde als in GTA:SA. Maar ik had even een ander filmpje over die Escape gezien en ik zag dat ie een agent voor zich hield als dekking. Dat is wel hard. Ook hoop ik dat je een cover- shoot system heb. Maar dat zal wel niet. Groeten, Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Saints Row 2 ziet er hetzelfde uit als Saints Row 1, de graphics zijn er niet vooruit op gegaan en alle systemen zijn nog hetzelde. Erg jammer, toch koop ik Saints Row 2 omdat ik fan van Saints Row 1 ben. Reageren
dynastus Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Saints Row 2 ziet er hetzelfde uit als Saints Row 1, de graphics zijn er niet vooruit op gegaan en alle systemen zijn nog hetzelde. Erg jammer, toch koop ik Saints Row 2 omdat ik fan van Saints Row 1 ben. Zolang de gameplay weer net zo goed is blijft het leuk. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 Ja inderdaad, de missies van Saints Row zijn orgineel en nog belangrijker leuk om te doen. Elke missie is anders, net als in GTA San Andreas. Reageren
dynastus Geplaatst: 6 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 6 augustus 2008 (bewerkt) Als je Saints Row 1 heb uitgespeeld snap je het BETER, zo goed? Maar er zat niet echt een verhaal in SR als je het mij vraagt. Het ging over twee Gangleden van de Saints, die corrupt waren en op het einde als de Saints alles ownde, naaide ze je flink en ga je dood.[/font] Maarja, Later, Je gaat niet echt dood je beland in het water verdrinkt bijna en raakt in een coma in saints row 2 kom je uit je coma en probeert de macht terug te grijpen.[/font] Bewerkt: 6 augustus 2008 door dynastus Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Saints Row 2 kan me ballen zuigen, ik koop GTA IV voor de PC. Het is met mij en Saints Row over nu. Reageren
FerryN Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Saints Row 2 kan me ballen zuigen, ik koop GTA IV voor de PC. Het is met mij en Saints Row over nu. Mooie fan ben je. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Is Saints Row 2 ook voor de PlayStation 3? Saints Row 2 kan me ballen zuigen, ik koop GTA IV voor de PC. Het is met mij en Saints Row over nu. Mooie fan ben je. Haha, gelijk heb je wel! Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ja, Saints Row 2 is ook voor de PS3. Tenzij het niet gecanceld word zoals Saints Row 1. Reageren
GTA Monster Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ja, Saints Row 2 is ook voor de PS3. Tenzij het niet gecanceld word zoals Saints Row 1. Of zoals GTA3 voor de Gameboy Advance. Of zoals Gran Turismo 4 voor de Xbox. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Of Scarface voor de Xbox 360, ze cancellen de beste games. Scarface op de Xbox 360 had een toppertje kunnen worden vanwege de mogelijkheid van Xbox Live. Reageren
FireFighter Geplaatst: 7 augustus 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Blijf nou is On-topic A.u.b Als het nog een keertje off-topic is, Gooi er dan maar een slotje op mod's en admin's Groeten, Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Hoezo? Saints Row 1 was ook gecanceld voor de PS3, hopelijk deel 2 niet. Want me Xbox 360 loopt om het half uur vast, en me PS3 nooit. Reageren
FerryN Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Ja, Saints Row 2 is ook voor de PS3. Tenzij het niet gecanceld word zoals Saints Row 1. Of zoals GTA3 voor de Gameboy Advance. Of zoals Gran Turismo 4 voor de Xbox. GTA 3 op de GBA, gaat niet lukken. GT 4 is een PS2 only game. En saints row uitkwam, was de PS3 er toen, volgens mij niet he. Reageren
DenkaanHenk Geplaatst: 7 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 7 augustus 2008 Saints Row zou met de release van de PS3 uitkomen, is helaas niet gebeurt. Aangezien me 360 om het half uur vast loopt heb ik Saints Row liever op de PS3. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.