ZUMZUM Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 (bewerkt) zo heb ik ooit s met een sanchez beetje ruzie gelokt met het leger en ging ik ze afschudden door sterren op te pakken. was wel f***ing moeilijk maar het is me gelukt. shit he. mijn hart bonste. :ph34r: en ik deed het maar met 1 sanchez. dus niet ff nieuw voertuig pakken en verder rijden zeg hier dus wat leuke en moeilijke dingen die je hebt gedaan in vc. oene :huh: Bewerkt: 5 maart 2005 door oeneboy Reageren
BeatboxGamer Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 zozo ik speel vc niet helemaal meer maar als k het speel ga ik een btje stunten met me taxi's die superhoog kunnen springen Reageren
bjorn13 Geplaatst: 5 maart 2005 Rapport Geplaatst: 5 maart 2005 ik heb eens een wielie gemaakt met een sachez die was heeeeeeelll lang maar ik weet nie meer hoelang. en ik kreeg toen 985$ Reageren
The Outlaw Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 5 bussen naast elkaar gezet, ruzie uitgelokt met de gang vlakbij North Point Mall en Boem!!! er lagen behoorlijk wat lichamen, maar het was wel de moeite waard! Reageren
Sasuke Geplaatst: 6 maart 2005 Rapport Geplaatst: 6 maart 2005 Lol Romero. Ik keek vroeger een beetje te vaak achtervolgingen op TV. Dus ik deed het zelf ook met VC : Steel een motor, Zoek auto en jat hem, Zoek boot en jat hem, En vervolgens uren lang met een vliegtuig stunts uithalen en polities afschudden. Was wel vet, kan altijd lachen daarom. ( Helaas is mijn GTA III, VC, en Sa kapot. ) Reageren
ZUMZUM Geplaatst: 7 maart 2005 Auteur Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 ( Helaas is mijn GTA III, VC, en Sa kapot. ) en dat moet ik geloven <_< [EDIT door Lantyz: Nee, dat is niet verplicht. Maar dat is geen reden voor spam ] Reageren
jojogta3 Geplaatst: 7 maart 2005 Rapport Geplaatst: 7 maart 2005 baaluh voor je, hayate ik had een keer iets zo geks gedaan toen kon ik niet meer van me motor vallen ik knalde overal tegen op maar nee hoe je dat moet doen dat moet je maar op deze site kijken .................... sorry het mag niet als je me pb stuurt kan het mischien Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.