Unmountable Tijmen Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Rate's en Comment's? Reageren
joppie Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 (bewerkt) Ziet er mooi en zomers uit, k vind wel dat je dat hokje waar de tekst in staat niet had moeten doen. Ver der een mooie sig, bijpassende render. 8.5/10 @hieronder: wauw wat een geweldige rate... Bewerkt: 2 juli 2008 door joppie Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 3 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Verder nog iemand? Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 4 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Écht niemand meer ? Reageren
Hackman Geplaatst: 4 juli 2008 Rapport Geplaatst: 4 juli 2008 Dan kom ik nog maar even aangewipt. Allereerst vind ik het meisje een beetje te koud lijken tegenover de achtergrond. Dat vakje om je naam had je denk ik ook weg kunnen laten. Verder heb je mooie Brushes gebruikt voor je sig en de border ziet er ook wel goed uit. Alleen bij haar hand kun je zien dat je daar een brush hebt neergezet. Verder best wel een mooie sig. 7/10! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.