TheRenz Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Beetje noob vraag maar ik heb gewoon een makkelijk servertje maar , hoe kan ik erop gaan via de SAMP Client , want ik kan hem niet vinden Reageren
josvink66 Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Beetje noob vraag maar ik heb gewoon een makkelijk servertje maar , hoe kan ik erop gaan via de SAMP Client , want ik kan hem niet vinden als je de server op je eigen pc hebt. en je wilt op de zelfde pc connecten moet je hem even in je favorieten zetten met het volgende ip: 127.0.0.1:serverpoort standard is dat 7777 maar als je em verandert hebt dan niet dus dan krijg je 127.0.0.1:7777 als je de server host op een andere computer maar hij zit wel op het zelfde internet lijntje moet je hem ook toevoegen aan je favorieten maar dan met het interne ip adres. dus b.v. de ip van de server is: 192.168.100.101 dan moet je toevoegen: 192.168.100.101:7777 maar ook dan moet je poort neit verandert zijn. ik hoop dat je het nu snapt. anders moet je het maar even zegge wat je niet snapt;) Met vriendelijke groet, Jos Vink Reageren
Remcconen Geplaatst: 6 juli 2008 Rapport Geplaatst: 6 juli 2008 Om je poorten te openen kun je heir eventjes kijken: >>KLIK<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.