Galiorix Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Ik ben van plan misschien binnekort deze upgrade kit te kopen. Ik heb in mijn huidige systeem een 380 watt voeding maar is dat genoeg voor dit nieuwe moederbord? Afgezien van mijn huidige moederbord, processor en geheugen, heb ik een ASUS HD2600 Pro 256mb videokaart, 2 hardeschijven (van 250gb en 320gb), een DVD speler en een DVD brander. Alvast bedankt! Reageren
Tjerk Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Misschien zou jou voeding het nèt trekken, maar dan ook net. Dus het lijkt me verstandiger om een wat betere voeding te kopen, met het oog op de toekomst. Reageren
Galiorix Geplaatst: 2 juli 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Misschien zou jou voeding het nèt trekken, maar dan ook net. Dus het lijkt me verstandiger om een wat betere voeding te kopen, met het oog op de toekomst. Waar denk je dan aan? 500 watt? Reageren
Tjerk Geplaatst: 2 juli 2008 Rapport Geplaatst: 2 juli 2008 Waar denk je dan aan? 500 watt? In die richting moet je inderdaad gaan denken Reageren
GtaSlave Geplaatst: 3 juli 2008 Rapport Geplaatst: 3 juli 2008 Dit is wel genoeg: 600watt. voeding: OCZ StealthXStream,Retail, 600Watt €62,57 link. Reageren
Nemean^inf Geplaatst: 5 juli 2008 Rapport Geplaatst: 5 juli 2008 Als ik jou was Galiorix zou ik voor een Cable Management voeding gaan, deze voedingen hebben de optie dat je kabels die je niet gebruikt, er gewoon uit kan halen. Dus zoek je een goeie voeding, raad ik je er zo 1 aan: Klik Ik ga zelf deze halen: Klik Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.