Jump to content

Nieuwe EE


Uitroepteken

Recommended Posts

Beste leden,

Ik ging eens rijden door de stad op mijn motor, ik ging door de wijk Meadows Park, (de Monoglobe ligt erin en de LSPT*) toen ging ik zo ongeveer langs de monoglobe en toen stond er bij straten Stillwater Ave. Stillwater is de stad waar Saints Row zich in afspeelt. Ik vond ook nog borden met 'Dont Litter' zomaar op straat, sommige naast vuilnisbakken, maar sommigen ook niet. 'Dont Litter' betekent grof weg gewoon 'maak er geen rommel van', wat dus kan betekenen dat R* bedoelt tegen Volition 'maak er geen rommel van'. Maar dat lijkt me vergezocht.

Overigens staan er wel mooie huizen en je hebt goed zicht op de LSPT*.

*Liberty State Pavillion Towers[/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eigenlijks niet dat R* een EE in het spel zou stoppen van de concurrent. De makers van SR2 hebben ook een filmpje gemaakt dat SR2 veel beter is alleen dat is met graphics niet echt gelukt. :7 Als het toch een EE is denk ik dat het meer een EE is om de makers van SR2 in de grond te duwen. Verder denk ik niet dat die naam naar SR verwijst maar wel goed gevonden. :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik denk eigenlijks niet dat R* een EE in het spel zou stoppen van de concurrent. De makers van SR2 hebben ook een filmpje gemaakt dat SR2 veel beter is alleen dat is met graphics niet echt gelukt. :7 Als het toch een EE is denk ik dat het meer een EE is om de makers van SR2 in de grond te duwen. Verder denk ik niet dat die naam naar SR verwijst maar wel goed gevonden. :tu:

Nou lijkt me sterk dat je dat zomaar verzint, en het is R* grootste concurrent dus het lijkt me wel degelijk zo dat ze de plaatsnaam van SR in een straat hebben gepropt.

Edit: Herriner je 'True Grime' nog?

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

Overigens zag ik in Saints Row - heb ik laatst gekocht voor 10 euro - een vrachtwagen staan waarop TW@ op stond. Ik weet niet waarom ze dit hebben gedaan, maar ik heb er wel een foto van!

post-68661-1215007623.jpg

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens zag ik in Saints Row - heb ik laatst gekocht voor 10 euro - een vrachtwagen staan waarop TW@ op stond. Ik weet niet waarom ze dit hebben gedaan, maar ik heb er wel een foto van!

Kan zo zijn, maar kan ook gephotoshopt zijn. Want waarom zou SR het TW@ internet café in zijn spel doen terwijl het een bedrijf in in een spel van een concurrent is? Maar ik heb het spel niet en nog nooit zelf gezien dus ik blij geloven dat het gephotoshopt is ^_^:cya:

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens zag ik in Saints Row - heb ik laatst gekocht voor 10 euro - een vrachtwagen staan waarop TW@ op stond. Ik weet niet waarom ze dit hebben gedaan, maar ik heb er wel een foto van!

Kan zo zijn, maar kan ook gephotoshopt zijn. Want waarom zou SR het TW@ internet café in zijn spel doen terwijl het een bedrijf in in een spel van een concurrent is? Maar ik heb het spel niet en nog nooit zelf gezien dus ik blij geloven dat het gephotoshopt is ^_^:cya:

Photoshoppen terwijl het gewoon in het spel zit?

Waarom zouden mensen dit doen?

Dat Tw@ Zit er echt in, ik heb zelf ook SR en heb het ook al vaak gezien, het is niet gephotoshopt.

Ontopic:

Goed gevonden :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Overigens zag ik in Saints Row - heb ik laatst gekocht voor 10 euro - een vrachtwagen staan waarop TW@ op stond. Ik weet niet waarom ze dit hebben gedaan, maar ik heb er wel een foto van!

Kan zo zijn, maar kan ook gephotoshopt zijn. Want waarom zou SR het TW@ internet café in zijn spel doen terwijl het een bedrijf in in een spel van een concurrent is? Maar ik heb het spel niet en nog nooit zelf gezien dus ik blij geloven dat het gephotoshopt is ^_^:cya:

Kijk nou eens heel goed naar het plaatje... Is het van een internet café? Nee! Het is van Tw@ Broadcasting, wat dus een radiostation of tvstation is. Maar dat was me niet eerder opgevallen (ik heb ook SR). Ze zijn wel goed in ideeën kopieëren he, die knakkers van Volition. Ongelovelijk gewoon. :N

Link to comment
Delen op andere websites

Gaan we lekker offtopic hier zeg ^_^ .

Maarja, 'Talk is crap cheap, we're cheaper' staat er ook nog op de truck. Ik neem aan dat dat een grap hoort te zijn maar dat is wel een hele slechte grap..

Edit: Zag ff snel dat er cheap instond inplaats van crap...

Bewerkt: door jellybee
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...