Jump to content

Wapens..!


Dago58x

Recommended Posts

Nou als ik een wapen wil kopen staat daar op een gegeven moment: Display check back soon. Dan kijk ik later weer en is het weer het zelfde liedje. Mijn vraag is hoe kan je deze wapens nou kopen. Ik gebruik geen cheats.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet verder in de verhaallijn vorderen, dan komen ze. Als eerste kan je de shotgun, pistol en de uzi kopen, maar wil je meer kopen moet je verder in de verhaallijn vorderen.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet verder in de verhaallijn vorderen, dan komen ze. Als eerste kan je de shotgun, pistol en de uzi kopen, maar wil je meer kopen moet je verder in de verhaallijn vorderen.

Nu zit ik in Bohan , dus ik zal er wel eraan kijken.

Bedankt vorr jullie hulpen. ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou als ik een wapen wil kopen staat daar op een gegeven moment: Display check back soon. Dan kijk ik later weer en is het weer het zelfde liedje. Mijn vraag is hoe kan je deze wapens nou kopen. Ik gebruik geen cheats.

De wapens unlock je gedurende de storyline, en dan zijn ze dus weer op voorraad. Als je gewoon missies haalt komen ze dus vanzelf, meer is daarvoor niet nodig ;)

Edit: Veels te laat :7

Bewerkt: door M4X
Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij komen die wapens in de winkel wanneer je ze in een missie krijgt of kan oppakken,

Want ik zat in een missie waarbij ik een Desert Eagle kon oppakken, en nadat ik die missie gehaald had, kon ik hem volgens mij ook in de winkels kopen.

Later,

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij komen die wapens in de winkel wanneer je ze in een missie krijgt of kan oppakken,

Want ik zat in een missie waarbij ik een Desert Eagle kon oppakken, en nadat ik die missie gehaald had, kon ik hem volgens mij ook in de winkels kopen.

Later,

niet altijd, want als je Playboy X moet vermoorden[/font], en je doet dat voor hij z'n deseart eagle op de grond gooit, heb je z'n Deseart Eagle (anders kan je hem niet gebruiken), maar je kan hem nog niet kopen...

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...