Jump to content

Dokterskleding?

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hey

Zijn de dokterskleren nog beschikbaar na de missie 'Flatline' ?

Alvast bedankt. ^_^

Mvg,

GTTO

Bewerkt: door GrandTheftTwanO
Geplaatst:

Je kunt de dokterskleding krijgen in de missie Flatline. Of het na deze missie nog mogelijk is weet ik niet. Je kunt de missie ook zonder de kleding doen dus kijk goed naar de link van Flatline zodat je weer wat je moet doen voor de kleding. :Y

Geplaatst: (bewerkt)
Je kunt de dokterskleding krijgen in de missie Flatline. Of het na deze missie nog mogelijk is weet ik niet. Je kunt de missie ook zonder de kleding doen dus kijk goed naar de link van Flatline zodat je weer wat je moet doen voor de kleding. :Y

De dokterskleding en de bijhorende schoenen kan je, wanneer je in de missie Flatline voor de alternatieve manier hebt gekozen altijd in je kledingkast vinden. Dit enkel in de loft van Playboy, die je krijgt wanneer je hem in de missie The Holland Play hebt vermoord. (In verwaring met Claude outfit)

bij hoeveel procent krijg je die missie

Deze missie leunt al dicht aan bij het einde van het spel, ik dacht tussen de 55 en 60%.

Edit hieronder: Die bivakmuts ook?

Bewerkt: door Svenie
Geplaatst:

je kan ze niet na de missie meer halen je moet de kleding halen als je met de missie bezig bent anders kan het niet. Als je het hebt kan je de kleding in de huis van playboy X[/font] halen behalve als je dwayne[/font]vermoordt heb anders niet. je kan ook de bivakmuts van Three Leaf Clover [/font] aan doen in de huis van playboy X[/font].

Geplaatst:

De dokterskleding en de bijhorende schoenen kan je, wanneer je in de missie Flatline voor de alternatieve manier hebt gekozen altijd in je kledingkast vinden. Dit enkel in de loft van Playboy, die je krijgt wanneer je hem in de missie The Holland Play hebt vermoord.

bij hoeveel procent krijg je die missie

Deze missie leunt al dicht aan bij het einde van het spel, ik dacht tussen de 55 en 60%.

Edit hieronder: Die bivakmuts ook?

Hmm vreemd, zojuist had ik de dokterskleding aangedaan in het Savehouse (alderney). :Y

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...