Mathiz Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2005 ik wis niet een s dat er een pin automaat was waar is dat ding Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Pablo Geplaatst: 16 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 maart 2005 ik wis niet een s dat er een pin automaat was waar is dat ding ja dat is een goeie , weet niet meer precies. maar in zuid oost LS heb je een aantal territorys. neem de meest rechtse, daar heb je een winkelcentrum. onder de roltrappen door aan de kant van de straat zit er 1tje. alleen even kijken bij welke roltrappen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2005 om het realistischer te maken oke, mee eens. maar in het boekje staat , dat je geld moet verdienen bla bla bla en dan staan er 5 soorten pinpasjes. R*, PLASTIC, Master BAR, PISN en FROG'S PAWN. so wat, zou je zeggen, nou er staan ook dingen in zoals ontwikkel hier je foto's en woila je kan foto's maken in het spel. nu ben ik ook een pinautomaat tegen gekomen maar je kan niet pinnen omdat je geen rekening heb. maar als je gaat gokken in LV kan je wel in het rood staan. dus ook een soort rekening. Mischien was het de bedoeling om een bank in GTA:SA te maken, maar heb R* dit gecanceld?? WAT DENKEN JULLIE? Zo aan te zien in de plaatjes van Frog's pawn enzo lijkt het er wel op dat ze dat vanzin waren. Maar waarom zijn ze dan gestopt? Of willen ze ons weer goed laten zoeken? :blink: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 17 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 17 maart 2005 sen ik heb een klein vraagje wat heeft de bass boost voor nut bij een getunde wagen ik hoor of zie geen enkel verschil <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 ik denk dat je daarvoor zo'n surround systeem voor moet kopen met subwoover. Want ik hoor inderdaad ook geen verschil met of zonder bass boost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 18 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 18 maart 2005 als je een subwoofer hebt hoor je wel degelijk verschil....als je met ingebouwde tv-speakers speelt hoor je idd niets. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froop Geplaatst: 19 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 maart 2005 Weet ik dat ook weer. vanaaf dan maar even TV Sound met de home cinema set spelen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
japie13 Geplaatst: 20 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 maart 2005 (bewerkt) WAT DENKEN JULLIE? dat je gek bent <_< nee geintje hoor , nee hoor het kan best kloppen alleen ik nog nooit zo'n pinautomaat gezien. ik heb wel een treinkaartjes automaat gezien, gewoob voetgangers konden hem wel gebruiken maar ik niet :blink: Bewerkt: 20 maart 2005 door japie13 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Mijn vraag: Waar zijn de spijkerstrips van de agenten gebleven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Daar heb ik nogal wel is last van Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Daar heb ik nogal wel is last van nou bij mij gooien ze ze niet meer ik heb ze aleen gezien in de missie puncture wounds <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ViceAgent Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Idd heb ik ze ook nog niet gezien.. Alleen bij mijn Drivers License Ik ben nog niet super ver namelijk Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 21 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 21 maart 2005 Ik heb ze ook nog nooit achterme aan gehad als ik veel police had...Alleen wegblokkades Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 Nog een vraag: Hoe komt de auto van de Forelli's op het binnenpleintje van Marco Bistro in diezelfde missie? Want het complete pleintje is omringd door muren, vrij hoge zelfs en door het gebouw zelf lijkt met sterk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mathiz Geplaatst: 23 maart 2005 Rapport Share Geplaatst: 23 maart 2005 mischien met een helikopter er neer gedropt :lol: anders zou ik het ook nit weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.