Jump to content

The Snow Storm


Bertje!!!!

Recommended Posts

Hoe moet je de Missie "The Snow Storm" tot een goed einde brengen?

De gangsters zijn geen prbleem voor mij,, de politie in het ziekenhuis ook niet,, maar die er buiten des te meer,, ik heb het nu al zeker 5x geprobeerd,, telkens wordt ik neergeknald...

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk goed om je heen, en knal ze gewoon allemaal neer. Pak een auto en scheur weg. Neem de tijd om ze kwijt te raken. Er zou ook een boot bij het water staan, maar die staat er niet altijd, maar je kan het proberen.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze zijn inderdaad erg goed gewapend en ze blijven maar komen. Ik heb de missie ook gehaald door een open raam, daar ben ik doorheen geklommen en toen was de rest best simpel. Als je in het kamertje bent met de Cocaïne dan moet je een kamer naar echt en dan een naar voren geloof ik. Als je daar bent dan zie je een houten tafeltje omringd door van die rode vaten. Ga op het tafeltje staan en spring naar het raam (dat raam zit volgens mij dicht). Je staat dan op het kozijn van het dichte raam, daarna spring je nog een keer en dan zal Niko zich vasthouden aan een raam daarboven (die is open). Dan trek je je op en ben je buiten, als je eenmaal buiten bent moet je zelf weten welke vluchtweg je neemt. Men zegt dat daar ook ergens een boot ligt waarmee je de wanted binnen een minuut hebt afgeschud alleen sommigen konden die niet vinden (net zoals ik). Ik heb dus toch maar de Bobcat gebruikt die daar stond en daarmee heb ik ze afgeschud. Succes met de missie! :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

Ah, The Snow Storm.

Voorzie jezelf met Full health, en Body Armor. Koop ook veel kogels voor je (micro) SMG. Start de missie. Schiet eerst alle Gangsters buiten het oude ziekenhuis neer. Schuil wel achter voorwerpen. Als je iedereen dood hebt, kruip je langs de ramen. Als je de linker kant uitloopt zie je een doorgaan, daar heeft een deur gezeten. Ga tegen de muur aanstaan met de R1. Kijk of er gangsters lopen. Kijk ook naar boven, want er is nog een verdieping. Schiet iedereen neer. Bij elk stuk muur moet je wachten en eerst kijken. Als je iedereen dood hebt, pak je de coke. Voordat je de coke pakt, moet je even kijken of je nog full health hebt. Op 2 plekken in het gebouw ligt health. Zoek dat op. Als je dat hebt, ga je terug en pak je de coke. Nu krijg je 2 ster politie. De politie komt ook binnen in het gebouw dus pas op. Ga niet rennen, maar schuil juist achter muren/voorwerpen. Schiet alle politie-agenten neer, kijk ook naar boven! Als je dat hebt, en je ziet de uitgang, ren dan naar de uitgang, schiet de politie voor de uitgang wel neer. Dan ren je naar links, daar staat een Bobcat klaar. Nu zul je 3 ster krijgen. Probeer uit het gebied te gaan, let goed op de radar, waar de politie zich bevindt. Je kan ook naar de Pay 'n' Spray gaan, maar kijk dan wel uit, want de politie mag je niet naar binnem zien gaan. Dit gaat wel lastig, want er is nu ook een politie-helikopter in het spel. Als de politie weg is, heb je de missie gehaald.

Tips:

  • Zorg voor Health
  • Zorg voor Armor
  • Zorg voor genoeg kogels
  • Let goed op, ook boven je
  • Blijf geconcentreerd
  • Schuil achter voorwerpen, en muurtjes

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk goed om je heen, en knal ze gewoon allemaal neer. Pak een auto en scheur weg. Neem de tijd om ze kwijt te raken. Er zou ook een boot bij het water staan, maar die staat er niet altijd, maar je kan het proberen.

ja,, das gelukt,, de hele missie is nu gelukt,, maar waneer ik aan Hava A Haert ofsu wou beginnen,, blijft men ps3 laden,, 5 minuten lang,, ik heb dan men ps afgesloten en her opgestart,, en nu mag ik waar opnieuw beginnen met Snow Storm,, gvd

Link to comment
Delen op andere websites

Kijk goed om je heen, en knal ze gewoon allemaal neer. Pak een auto en scheur weg. Neem de tijd om ze kwijt te raken. Er zou ook een boot bij het water staan, maar die staat er niet altijd, maar je kan het proberen.

ja,, das gelukt,, de hele missie is nu gelukt,, maar waneer ik aan Hava A Haert ofsu wou beginnen,, blijft men ps3 laden,, 5 minuten lang,, ik heb dan men ps afgesloten en her opgestart,, en nu mag ik waar opnieuw beginnen met Snow Storm,, gvd

Als je het eenmaal kan is het niet meer zo moeilijk. Om dit in het vervolg te voorkomen kan je trouwens de autosave functie aanzetten, op die manier wordt je spel automatisch opgeslagen na elke behaalde missie, zijmissie en collectable. Ook kan je een savegame aanvraag doen als je de missie niet overnieuw wilt halen, of je kan de andere topics over de missie lezen en de WikiGTA missiebeschrijving. Veel succes ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het is egt easy je klillt alles gangs en dan w8 je in die kamer waar je de tas met coke heb gepakt en daar blijf je gwn w8 tot dat je ze klillt en dan loop je naar buite goed uitkijken gasjes dood knalen en je pak gwn een auto en je race gwn weg:P Ik heb hem in 2x gehaald

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...